رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: اقتدا کردن به مقتدا از ویژگی های اصلی دانشجوی بسیجی است نه یک قدم عقب و نه یک قدم جلو تر باشند

 به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، احمد آذین ضمن اشاره به فداکاری های شهدا دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم گفت : باید بدانیم که اگر  جانشفانی های شهدا نبود ما امروز امن ترین جامعه و کشور در جهان نبودیم . در ادبیات سیاسی و روابط بین الملل جهان، ایران اسلامی امن ترین کشور جهان است و به همین دلیل دشمنان امنیت ما را هدف گرفته اند .

وی افزود : اگر رشادت های شهدای مدافع حرم و سپاه پاسداران نبود امروز به جای اکران فیلم به وقت شام باید به وقت اصفها ساخته می شد و رشادت های شهدا بود که باعث شد امروز ما در زیر یک سقف با آرامش و امنیت به بحث و در مورد بسیج و دانشگاه بپردازیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان ضمن اشاره به اهمیت دانشگاه در تعالی جامعه افزود : خمیر مایه اصلی وجودی دانشگاه دانشجو است  که حضرت امام و مقام معظم رهبری تاکید بر آن دارند و در این میان دانشجویان بسیجی نقش مهمی را ایفا می کنند .

آذین ادامه داد : مقام معظم رهبری فرموده اند دانشگاه برای کشوری همه چیز است ، دانشجو تضمین کننده فردای جامعه است  از شرایط داشجویان امروز می توان فردای هر جامعه را مورد بررسی و پیش بینی قرار داد .

وی تصریح کرد : مقام معظم رهبری  نقش حفاظت از پیشروی دانشگاه را بر عهده دانشجویان بسیجی می دانند . ارتقاع فهم سیاسی ، تحلیل سیاسی و بیداری سیاسی از الزامات دانشجوی بسیجی است که همواره پیرو فرمایشات حضرت آقا به عنوان اول بسیجی جامعه هستند .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت :اقتدا کردن به مقتدا از ویژگی های اصلی دانشجوی بسیجی است نه یک قدم عقب  و نه یک قدم جلو  ؛ وقتی که به مقتدای اقتدا می کنید در حوزه  بصیرت ، تدین و فهم شرایط ، سبک زندگی و آنچه که مقام معظم رهبری از دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم انتظار  دارند ، این اقتدا را اگر به مقتدای خود داشته باشید از تمام برکات آن بهره مند خواهید شد و در مسیر زندگی پبش خواهید رفت .

آذین با اشاره به لزوم حفاظت از اقتدار نظام افزود : ما امروز مقتدر ترین نظام سیاسی در حوضه های جهانی چه به لحاظ امنیت چه به لحاظ اقتدار هستیم  و اگر این چنین نبود شاهد این حجم از تحریم ها و تهدید ها نبودیم وی در پایان تصریح کرد : انقلاب اسلامی ایران در چهار چوب نظام ما شکل گرفته است ولی فرامرزی و برون مرزی است و از نشانه های عظمت این انقلاب مخالفت هایی است که با نظام صورت می گیرد.

انتهای پیام /س

اجتماع بسیجیان دانشگاه آزاد

برچسب ها: سپاه ، قدرت نظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار