معاون اجتماعی فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: برابر روز شماری که در هفته نیرو انتظامی اعلام و ابلاغ شده است، امروز وظیفه پلیس خدمت گزاری، پاسخگویی و امانت داری است.

وظیفه پلیس خدمت گزاری ، پاسخگویی و امانت داری استسرهنگ مجیدی معاون اجتماعی فرمانده انتظامی خراسان رضوی در حاشیه افتتاحیه نخستین مرکز مشاوره پلیس در حاشیه شهر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد گفت: با توجه به نقش و جایگاه خانواده که در جامعه داریم ما بعنوان زمینه ساز یک خانواده و جامعه موفق و لزوم توجه به این کانون مهم گام بر می‌داریم.

وی افزود:نیرو انتظامی در راستای جامعه محور بودنش و آن رسالتی که در جامعه انجام می‌دهد و بواسطه رسیدگی به مشکلاتی در این حوزه بعضا با خانواده‌ها داریم علاوه بر مرکز مشاورین نیرو انتظامی که در تمام کلانتری‌ها فعال هستند و مرکز مشاوره اختصاصی داریم که امروز با همکاری دوستانمان در شهرداری مشهد موفق شدیم یکی دیگر از مراکز مشاوره را در اینجا فعال کنیم تا که بتوانیم با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و عوامل بعثه نیرو انتظامی خراسان رضوی خدمات خوبی را به شهروندانی که متقاضی این خدمات هستند ارائه دهیم.

سرهنگ مجیدی گفت:مشاوره‌ای که در اینجا انجام می‌شود مشاوراتی در حوزه‌های مختلف از جمله خانواده، آسیب‌های اجتماعی، وظیفه عمومی و ... است.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود:در بحث هزینه‌ها جا‌های دیگر برای ارائه خدمات هزینه‌های بسیار بالایی دریافت می‌کنند، اما ما در این مرکز با توجه به هماهنگی‌هایی که نیرو انتظامی انجام داده است مبلغ بسیار ناچیزی در قبال خدماتی که می‌دهیم دریافت می‌کنیم.

وی تصریح کرد:غیر از این مرکز چند مرکز دیگر هم فعال خواهند شد و در تمامی کلانتری فرمانده انتظامی مشهد این فرصت وجود خواهد داشت و در آنجا نیرو‌های متخصص آمادگی ارائه خدمات را دارند.
 
انتهای پیام//ف.ح
 

نخستین مرکز مشاوره پلیس در حاشیه شهر افتتاح شد

برچسب ها: نیرو انتظامی ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.