مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمانشاه گفت:یکی از کارهایی که می تواند خدمت رسانی مناسبی برای شهروندان و همچنین درآمد پایداری برای شهر باشد، موضوع پارکینگ های هوشمند است.

پارکینگ های  کرمانشاه هوشمند می شوندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  پژوهنده مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمانشاه  گفت: استراتژی های لازم برای توسعهی اقتصادی و رسیدن به اقتصاد پایدار در هر کشور، تقویت اقتصاد منطقهای شهری و یا به عبارت بهتر توسعه اقتصاد پایدار بر مبنای هوشمندی شهر است.

وی بیان کرد:اقتصاد پایدار و هوشمند، خود نیازمند امکانات هوشمند است که از جمله؛ اقتصاد، زیرساخت و ارتباطات، حمل و نقل شهری، انرژی، دولت، امنیت، سلامت، کسب و کار و حتی شهروند هوشمند است.

وی افزود: در خدماتی که پارکینگ هوشمند ارائه می کند تشخیص حضور یا عدم حضور خودرو در جایگاه پارک است و به این ترتیب میتوان از وجود جایگاههای خالی مطلع شد و نسبت به رزرو آن و پرداخت هزینه آن اقدام نمود. که در این راستا یکی از مولفههای در دست بررسی پیاده سازی اهداف ذیل است: دریافت اطلاعات لحظه ای از محل پارکینگ های خالی جلوگیری از حرکت بی مورد خودروها جهت یافتن محل پارک ،کاهش زمان صرف شده جهت جستجوی محل پارک و کاهش مصرف سوخت

 

انتهای  پیام/ز

 پارکینگ هوشمند در استان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.