بغداد بونجاح پس از پایان دیدار السد مقابل السیلیه به اردوی تیم ملی فوتبال الجزایر رفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته ششم رقابت های لیگ ستارگان قطر، تیم های السد و السیلیه در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف هم رفتند که در پایان تقابل این 2 تیم به تساوی یک بر یک انجامید و شاگردان مانوئل فریرا صدر جدول لیگ را از دست دادند.

پس از پایان بازی، بغداد بونجاح، مهاجم الجزایری السد که به دلیل تساوی بسیار عصبانی بود، پیراهن خود را به گوشه ای پرتاب کرد و روی بطری آب را هم پا گذاشت که سبب عصبانیت رسانه های قطری شد.

مهاجم جنجالی السد در اردوی تیم ملی

پس از پایان دیدار این 2 تیم، اوسوالدو فریرا، سرمربی السد در این باره صحبتی نکرد اما بغداد بونجاح به اردوی تیم ملی فوتبال الجزایر پیوست تا آماده بازی مقابل بنین در رقابت های مقدماتی جام ملت های 2019 آفریقا شود. جمال بلماضی، سرمربی الجزایر از بونجاح برای بازی های چهارم و پنجم این تیم در مقدماتی جام ملت های 2019 دعوت کرد تا بتواند بازهم به صدرنشینی اش ادامه دهد.

اکنون تیم ملی فوتبال الجزایر در گروه D مقدماتی جام ملت های آفریقا 2019 با تیم های بنین، توگو و گامبیا همگروه است و پس از گذشت 2 بازی از این مسابقات با 4 امتیاز و همراه با بنین در صدر جدول قرار دارد.

بازی رفت این 2 تیم ابتدا در الجزایر برگزار می شود و سپس 4 روز دیگر در کشور حریف با یکدیگر روبرو خواهند شد.

مهاجم جنجالی السد در اردوی تیم ملی

گفتنی است، بغداد بونجاح مهاجم تیم فوتبال السد، حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا است و اگر به دلیل رفتارش در مقابل السیلیه از سوی باشگاه قطری محروم نشود باید یک آبان 1397 در ورزشگاه آزادی با شاگردان برانکو ایوانکوویچ دیدار کند.


بیشتر بخوانید:

خط و نشان مهاجم السدقطر برای پرسپولیس ایران

مهاجم گلزن رقیب پرسپولیس در آسیا محروم می‌شود؟

گزارش AFC از دیدار برگشت پرسپولیس ایران و السد قطر


انتهای پیام/

بغداد بونجاح به اردوی تیم ملی فوتبال الجزایر دعوت شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار