مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین از اجرای سه پروژه با محوریت رونق گردشگری زمستانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جهانگیر شهبازی، مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین صبح سه شنبه با اعلام این خبر تصریح کرد: به منظور رونق گردشگری زمستانی تاسیسات جدیدی تعریف شده و توسط بخش خصوصی اجرا می شود.

وی اضافه کرد: از جمله احداث مجموعه پارک آبی و هتل پنج ستاره و یک مجموعه دیگر احداث پارک آبی است که در روستاهای ویند کلخوران و گازیر عملیاتی خواهد شد.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین تاکید کرد: اشتغال زایی این دو پروژه 400 نفر بوده و به منظور حمایت از بخش خصوصی 30 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت پرداخت می شود.

به گفته شهبازی پروژه دیگر مجموعه پیست اسکی و مرکز اقامت ویژه کوهنوردان در نزدیکی روستای اوجور است که اختصاص تسهیلات ارزان قیمت به این مجموعه در دست اقدام است.

وی تاکید کرد: دامنه سبلان محور طرح و برنامه های گردشگری زمستانی است و با تعریف پروژه های ذکر شده مسیر جدید صعود برای کوهنوردان از سمت آلوارس نیز بازگشایی خواهد شد.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین متذکر شد: هر ایده جدید به منظور تقویت تاسیسات گردشگری در این شهرستان به ویژه با محوریت کوه سبلان و آب های گرم معدنی استقبال شده و حمایت می شود.

انتهای پیام/ح

دامنه سبلان محور طرح و برنامه های گردشگری زمستانی است

 

برچسب ها: گردشگری ، بخش خصوصی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.