مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از برنامه ریزی جهت ارائه خدمات گردشگری الکترونیک در بستر وب خبر داد.

گردشگری الکترونیک در اردبیل عملیاتی می شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،نادر فلاحی،مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ظهر دوشنبه در جلسه برنامه ریزی خدمات الکترونیک تصریح کرد: گسترش فناوری اطلاعات در حوزه گردشگری نیز مشاهده می شود و در این راستا استان اردبیل برنامه ویژه به منظور رونق گردشگری الکترونیک دارد.

وی اضافه کرد: در این راستا به دنبال جلب مشارکت بخش خصوصی و شرکت های فعال در این حوزه هستیم و از ایده ها، نظرات و نرم افزارهای پیشنهادی استقبال می شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان کرد: بر همین اساس کمیته تحول دیجیتال زیرمجموعه کارگروه تخصصی گردشگری استان تشکیل شده و ایده های جدید قابل بررسی و در صورت تائید کارشناسان، قابل تصویب در کارگروه است.

به گفته فلاحی در این طرح خدمات اداره کل به سمت دولت الکترونیک سوق داده شده و خدمات مختلف از صدور کارت پروانه تولید تا دریافت مجوزها قابل ارائه در بستر وب و فضای مجازی خواهد بود.

وی خواستار جلب مشارکت فعالان فضای مجازی و بخش خصوصی در این راستا شد و تاکید کرد: همچنین با همکاری بخش خصوصی طرح باشگاه جلب مشتریان گردشگری و بازاریابی گردشگری به شیوه های مختلف با محوریت هتل ها و آژانس های مسافرتی به زودی عملیاتی می شود.

انتهای پیام/ح

رونق گردشگری الکترونیک در اردبیل

 

برچسب ها: شهرک صنعتی ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.