رییس سازمان مدیریت و برنامه ‌ریزی استان اردبیل گفت: بیش از هزار و 600 پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد.

 داود شایقی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ‌ریزی استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،افزود: بیش از هزار و 600 پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد که واگذاری این پروژه ‌ها به بخش خصوصی آغاز شده است.
وی گفت: به تناسب مشتریانی که برای تکمیل این پروژه ‌ها وجود دارد تلاش می شود 30 طرح در شهرهای مختلف این استان به بخش خصوصی واگذار شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ‌ریزی استان اظهار داشت:این واگذاری‌ ها در قالب ماده 27 قانون تنظیم مقررات مالی انجام می‌شود و در این زمینه با برگزاری چند جلسه و دوره ‌های آموزشی تلاش می ‌شود مدیران و کارشناسان مسئول نسبت به آیین ‌نامه ‌ها و آخرین بخشنامه‌ ها در این حوزه آشنایی کامل داشته باشند.

شایقی ادامه داد: مدیران دستگاه ‌های اجرایی باید یک نفر را بعنوان مسئول واگذاری پروژه ‌های نیمه تمام به بخش خصوصی تعیین کنند.

وی افزود: در سال ‌های اخیر با تشکیل جلسات منظم و نظارت دقیق برخی از پروژه ‌ها در حوزه‌ های مختلف بویژه ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی به بخش خصوصی واگذار شده و سهمیه امسال نیز 30 پروژه تعریف شده است.

شایقی اظهار داشت: بخش عمده ای از این 30 پروژه در حوزه گردشگری ، جهاد کشاورزی ، ورزش و جوانان و شهرک‌ های صنعتی به همراه پروژه راه آهن اردبیل در حال واگذاری به بخش غیردولتی است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی استان اردبیل همچنین بیان کرد: در 6 ماه آینده این واگذاری ‌ها به شکل کامل انجام شده و بر اساس آیین‌ نامه ‌های جدید دستگاه‌ های دولتی موظف هستند مشخصات کامل پروژه‌ ها ، تخفیف ارائه شده ، تعیین قیمت پایه و سایر ویژگی‌ های واگذاری طرح ‌ها را اعلام کنند.

انتهای پیام/ع

واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی

 

 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.