رئیس کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین استان ایلام گفت: موکب های استان برای خدمات دهی به زائران اربعین امسال به صورت مجتمع های مرکزی تجمیع خواهند شد.

تجمیع موکب های اربعین به منظور خدمات دهی بهتر

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; محمد علوی فر رئیس کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین استان ایلام گفت: امسال بر خلاف سال های گذشته که موکب ها بصورت پراکنده در مناطق مختلف استان به زائران اربعین حسینی خدمات دهی می کردند در قالب مجتمع های مرکزی با مکان مشخص فعالیت خواهند داشت.

وی با ذکر اینکه امسال 340 موکب برای خدمات دهی به زائران اربعین حسینی پیش بینی شده، افزود: این موکب ها در سه مجتمع مرکزی در ایلام شامل میدان ارغوان، تونل دوقلو و شهر چوار، 2 مجتمع در دهلران، چهار مجتمع در شهرستان های چرداول، ملکشاهی، آبدانان و دره شهر و 22 مجتمع ویژه در مهران راه اندازی خواهند شد.

علوی فر اضافه کرد: همچنین در شهرستان مهران به همت سازمان اوقاف و امور خیریه هفت استان مجتمع خدمات رسانی امامزادگان را راه اندازی و به زائران اربعین خدمت رسانی می کنند.

وی اظهارکرد: فعالیت این موکب ها بصورت شبانه روزی شامل پخت و توزیع غذای گرم در سه وعده صبحانه، ناهار، شام و میان وعده به عموم زائران خواهد بود.

به گفته وی، فعالیت این موکب ها از 28 مهرماه جاری آغاز و تا پنج روز بعد از اربعین حسینی سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله(ع) ادامه خواهد داشت.

علوی فر با بیان اینکه تمامی هزینه پخت غذا در این موکب ها از محل مشارکت های مردمی داخل و خارج استان تامین می شود، از عموم مردم ایلام خواست نذورات خود را به این ستاد واقع در جنب کوی اساتید تحویل دهند.

انتهای پیام/اس

 

تجمیع موکب های اربعین در ایلام

برچسب ها: اربعبن ، محرم97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.