مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان رفسنجان گفت:طی شش ماهه نخست امسال ۱۹کیلومتر و ۱۹۶ متر شبکه آبرسانی در نقاط مختلف شهر رفسنجان بازسازی شد که این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۰۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین چرخ انداز رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان رفسنجان گفت: یکی از اقداماتی که توسط شرکت آبفا به منظور جلوگیری از هدررفت آب و رساندن آب سالم و بهداشتی به شهروندان انجام می‌شود، بازسازی شبکه فرسوده آبرسانی است.

وی افزود: در همین راستا، طی شش ماه نخست امسال، ۱۹ کیلومتر و ۱۹۶ متر شبکه آبرسانی در نقاط مختلف شهر رفسنجان بازسازی شد که در مقایسه با میزان بازسازی شبکه در مدت زمان مشابه سال قبل، بیش از ۳۰۰ درصد رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت آبفا رفسنجان همچنین از توسعه شبکه آبرسانی این شهر طی مدت زمان مذکور به میزان ۷۶۹۰ متر خبر داد.

چرخ انداز به یکی دیگر از اقدامات انجام شده در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در نیمه نخست سال جاری به منظور کاهش هدررفت آب و دقت در تعیین میزان دقیق آب مصرفی مشترکین، ۱۵۰۸ دستگاه کنتور خراب در این شهرستان تعویض شد که از این تعداد ۱۲۶۶ دستگاه در شهر رفسنجان و مابقی در شهر‌های تابعه (سرچشمه، کشکوئیه، بهرمان و صفائیه) توسط واحد مشترکین تعویض شد.

وی افزود:تعویض کنتور خراب مشترکین نیز در شهرستان از رشد بیش از ۱۰۰ درصدی نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل برخوردار بوده است.
انتهای پیام/ی

بازسازی شبکه آبرسانی در رفسنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار