مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: بیش از 989 هزار مسافر توسط 141 هزار و 558 دستگاه ناوگان در شش ماهه نخست امسال از استان جابه جا شده اند.

علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل گفت: 58 شرکت ،موسسه وشعبات مسافری در استان در این زمینه فعال است که فقط 21مورد آن در مرکز استان مستقر می باشد.

رئیس کمیته حمل ونقل ستاد خدمات سفر استان اردبیل آمار رانندگان باری،مسافری،وانت بار و روستائی را برحسب حوزه فعالیتشان داخلی وبین المللی 11هزارو 365نفر برشمرد و گفت:در شش ماهه امسال برای 2 هزارو 285راننده کارت هوشمند صادر شده است.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل در مدت یاد شده از جابه جایی بیش از 2میلیون تن کالااز استان به سراسر کشور خبرداد.

رحمتی با بیان اینکه تاکنون 154 هزار و 833 بارنامه صادر شده است گفت: گندم، سیمان، سیب زمینی، آب معدنی، گازوئیل، گوجه فرنگی، هندوانه و انواع آرد 10 کالای عمده ای هستند که از استان حمل شده اند.

عضوشورای ترافیک استان تعداد شرکت های فعال حمل ونقل کالا و سیمان در سطح استان را 87شرکت عنوان کرد و اظهار داشت:از این میزان فقط 31 شرکت مربوط به مرکز اردبیل است که تابه امروز خوشبخنتانه به همت نیروهای پرتلاش این اداره کل وضعیت حمل کالا وبار در استان عادی و روان میباشد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اهدای 331 عدد کلاه ایمنی، 229 بسته چهارتایی شبرنگ مخصوص موتور سیکلت، 91 عدد چراغ قوه، 141 عدد کپسول آتشنشانی و همچنین برگزاری 17 جلسه همایش آموزشی را از اقدامات مهم این اداره کل برای کاربران آسیب پذیر جاده ای در 6 ماهه امسال عنوان کرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.