فرماندار اردبیل گفت: پل الماس در محور نیر به اردبیل که به علت عملیات مرمت و ایمن سازی مسدود شده بود بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جواد زنجانی، فرماندار اردبیل در مراسم بازگشایی پل الماس اردبیل با اشاره به اهمیت پل الماس بعنوان یکی از مهمترین پل های اصلی مرکز استان اردبیل اظهار داشت: در سال های اخیر این پل بدلیل حمل بار خارج از ظرفیت و ترافیک سنگین دچار آسیب و تخریب شده بود که به منظور تعمیر و مرمت به مدت ده روز مسدود بود.

وی افزود: خوشبختانه در سایه زحمات و تلاش شبانه روزی نیروهای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان این پل با استفاده از شیوه های جدید و نوین نانو برای اولین بار در سازمان راهداری بازسازی،ایمن سازی و پس از اتمام کامل عملیات در موعد مقرر 10 روزه امروز بازگشایی شد.

وی همچنین جهت رفاه حال هموطنان و عبور بارهای سنگین 45 تن از اجرای یک مورد کنارگذر در این مسیر خبر داد و گفت: با اجرای این کنار گذر در آینده هیچگونه آسیبی به پل وارد نخواهد آمد و هم اکنون نیز شاهد عبور و مرور روان و ایمن مردم از پل الماس و جاده هستیم.
 علی رحمتی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل نیز تعمیر سریع و مقرون به صرفه تخریب نسبت به احداث پل جدید در حداقل زمان را از اهداف مهم بکارگیری تکنولوژی نانو بر روی این پل عنوان کرد افزود: این روش برای اولین بار و بصورت پایلوت در استان اردبیل بر روی پل سه دهنه و 10متری الماس اجرا گردیده است.

وی با بیان اینکه جهت آماده سازی سریع این پل برای استفاده مردم بیش از 10ماشین آلات سنگین راهسازی بصورت شبانه روزی مشغول عملیات آسفالت برداری، آسفالت ریزی و ترمیم پل بودند تصریح کرد: برای مرمت و بازسازی پل الماس 380 میلیون تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/ح

مرمت و بازسازی پل الماس اردبیل

برچسب ها: راهداری ، پل الماس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.