روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین به جهت انعکاس شایسته و مناسب رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج از رسانه‌ها تشکر کرد.

سازمان بسیج مستضعفین از رسانه‌ها تقدیر کردبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین امروز دوشنبه 16مهرماه طی پیامی از تمامی رسانه‌ها به پاس انعکاس گسترده و مناسب رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد(ص)2 سپاسگزاری کرد.

در این پیام آمده است: حضور پرشکوه و یکصد هزار نفری بسیجیان ولایتمدار در رزمایش خدمت بسیج نشان دهنده عظمت، اقتدار، انسجام و امید ملت شریف ایران با وجود تمامی مشکلات اقتصادی تحمیل شده از سوی دشمنان بود که با خلوص و صفای باطنی و صداقت و استواری در مسیر انقلابی گری و خدمت بی منت برگزار شد.

رزمایش بی نظیری که بذر امیدواری در دل دوستداران انقلاب اسلامی کاشت و برای دشمنان نظام  به‌ویژه استکبار جهانی یاس و نا امیدی در بر داشت.

 رزمایش خدمت بسیج تجلی اقتدار قدرت،تقویت روحیه بالندگی، امید و آموزش خاص بسیجیان برای دفاع از انقلاب در عرصه‌های گوناگون دشمن ستیزی بود.

قطعا این همه توفیقات و انعکاس توانمندی های این رزمایش و خدمات بسیجیان وهمچنین تبیین فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه، مرهون تلاش‌ها و همت والای اصحاب رسانه بود که برخی با حضور در مناطق عملیاتی رزمایش و بعضی در اردوهای جهادی این نقش موثر و بی نظیر را ایفا نمودند.

سازمان بسیج مستضعفین بر خود فرض می داند از تمام مدیران، سردبیران، دبیران خبری و تولیدی، خبرنگاران و گزارشگران، تصویربرداران و عکاسان رسانه هایی که خود جوش به میدان انتشار فعالیت های بسیجیان گام نهاده و از سر احساس دین و تکلیفی که نسبت به نهاد انقلابی و تشکل مردمی بسیج داشتند به طور ویژه تقدیر نماید.

رحمات واسعه الهی و توفیقات و خدمات ارزنده اهالی فرهیخته و انقلابی رسانه‌ها را در سایه‌سار لایتناهی ولایت از درگاه خداوند سبحان خواستاریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار