مشکلات درمانی بخش گلباف با حضور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان مورد بررسی قرار گرفت.

حل مشکلات درمانی بخش گلباف در نشست رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و روسای دانشگاه علوم پزشکی کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  محمدرضا پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، نشست مشترک رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی کرمان و همچنین بخشدار، امام جمعه و اعضای شورای شهر گلباف به منظور بررسی مسائل و مشکلات درمانی این بخش برگزار شد.

در این جلسه ابتدا امام جمعه و بخشدار گلباف مطالبی را در مورد مشکلات مردم در خصوص حوزه درمانی مطرح کردند و بیان شد که کادر درمانی در بخش گلباف پاسخگوی نیاز مردم نیست و همچنین تجهیزات و امکانات لازم در حوزه درمانی با کسری مواجه است.

پس از طرح موضوع از سوی بخشدار و امام جمعه گلباف، توضیحات مسئولان علوم پزشکی مطرح و پورابراهیمی از رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان درخواست کرد: تا با توجه به مشکلات و شرایط خاصی که در بخش گلباف وجود دارد، موضوعات مربوط به این بخش به صورت ویژه مدنظر قرار گیرند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس در تشریح این نشست عنوان کرد: در این نشست مقرر شد تا دانشگاه علوم پزشکی نیرهای مورد نیاز برای بخش گلباف را تامین کرده و به پرسنل موجود اضافه شوند که به زودی این کار انجام خواهد شد.

پورابراهیمی اظهار داشت: در خصوص راه ‌اندازی دستگاه ام‌ آر آی نیز مقرر شد تا قطعات و وسایل جانبی که مشکل داشته سریعا تعویض شده و دستگاه راه‌ا ندازی شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: در خصوص سایر موارد از جمله یک دستگاه آمبولانس، تکمیل تجهیزات مورد نیاز ساختمان جدید و تغییر در کاربری های داخلی که مورد اعتراض مردم بوده مقرر شد تا دانشگاه علوم پزشکی تجهیزات ساختمان جدید و تغییرات کاربری های داخلی را انجام دهد.


انتهای پیام/س

 

حل مشکلات درمانی بخش گلباف با حضور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.