معاون استاندار مرکزی اطلاع رسانی درست و به موقع را خنثی کننده هدایت فکری رسانه‌های معاند عنوان کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ فتح اله حقیقی معاون سیاسی استاندار مرکزی در نشست شورای اطلاع رسانی این استان گفت: اطلاع رسانی درست و به موقع، مانع شایعه پراکنی در شرایط حاضر جامعه می‌شود و هدایت فکری رسانه‌های معاند را خنثی می‌کند.

حقیقی با تاکید بر تقویت تعامل و ارتباط مدیران با اصحاب رسانه گفت:️ در طراز اقدامات دولت اطلاع رسانی نشده است.

وی در این جلسه که خزائی پور مدیر کل روابط عمومی واصحاب رسانه استانداری مرکزی هم حضور داشت گفت: کمیته‌های اطلاع رسانی در حوزه‌های مختلف تشکیل می‌شود.

تشکیل هیئت هیئت اندیشه ورز مهمترین مصوبه شورای اطلاع رسانی استان مرکزی

حقیقی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در حاشیه این جلسه  در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛گفت: با تشکیل هیئت اندیشه ورز که متشکل از رسانه‌ها و مدیران و نخبگان می‌باشد فرصت‌ها و چالش‌های حوزه رسانه بررسی می‌شود.

حقیقی افزود: این شورا مدیران را مکلف می‌کند خدمات دولت و نظام را به صورت شفاف از طریق رسانه‌ها به مردم اطلاع رسانی کنند تا دروغ پراکنی‌های رسانه‌های منافق و معاند نظام از بین برود.

وی با بیان اینکه ارتباط بین رسانه‌ها و مردم، درست منطقی و به هنگام باشد اضافه کرد: شورای اطلاع رسانی از حالت نظری باید خارج شود و به صورت عملیاتی پیگیری شود.

اطلاع رسانی درست و به موقع، خنثی کننده هدایت فکری رسانه‌های معاند

انتهای پیام/ ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.