مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی خبرداد؛

استان مرکزی ۲ هفته دیگر میزبان مسابقات کشوری قرآن کریم

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از برگزاری مسابقات کشوری قرآن کریم در این استان از دهم مهر خبرداد.

استان مرکزی ۲ هفته دیگر میزبان مسابقات کشوری قرآن کریمحجت الاسلام دلاوری مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در حاشیه دیدار جمعی از اعضای ستاد اجرایی برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات قرآنی در استان مرکزی با استاندار  در گفتگو  با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اراک؛ گفت : این دوره از مسابقات از  دهم مهر ماه در استان مرکزی شروع می‌شود و تا بیست و سوم مهر ماه ادامه دارد.

حجت الاسلام دلاوری با اشاره به اینکه چهل و یکمین دوره مسابقات کشوری قرآن اوقاف در رشته‌های حفظ، قرائت و معارف برگزار می‌شود افزود: جمعا ۵۰۰ نفر در این دوره از مسابقات حضور دارند که ۶۰ نفر داور ۷۰ نفر عوامل رسانه و ۶۰ نفر هم عوامل اجرایی هستند

وی با بیان اینکه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی متولی برگزاری این دوره از مسابقات است اضافه کرد: از استان مرکزی ۶ نفر از خواهران و ۶ نفر از برادران در این مسابقات شرکت می‌کنند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی درباره اهمیت برگزاری این مسابقات قرآنی هم گفت: جوانان ما هرچه با قرآن و اهمیت آن بیشتر آشنا شوندترویج فرهنگ قرانی در جامعه و آشنایی با آموزه‌های الهی بیشتر خواهد شد.

برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات قران کریم در چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی

سید علی آقا زاده استاندار استان مرکزی هم در این دیدار با اشاره به اینکه چهل و یکمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم امسال به میزبانی استان مرکزی برگزار میشود گفت: یکی از کار‌های مهم ستاد اجرایی در استان مرکزی اطلاع رسانی تا شروع مسابقات است.

آقازاده افزود:برگزاری چهل و یکمین دوره از این مسابقات قران کریم است با چهل و یکمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران مقارن است که این موضوع خود نقش بسزایی در برگزاری این مراسم دارد ودر راستای این پیروزی باید برگزاری این مسابقات به نحو احسنت برگزار شود.

وی اضافه کرد:برگزاری این دوره از مسابقات در استان مرکزی باید به بهترین شکل ممکن برنامه ریزی شود تا شان و جایگاه استان مرکزی حفظ شود.

استاندار مرکزی با اشاره به برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مسابقات ادامه داد: با تشکیل یک شورای اداری و برگزاری یک جلسه با مجموع کمیته‌ها در رابطه با تقسیم کار و وظایف بین هر دستگاه میتوان برگزاری سطح مسابقات را در استان مرکزی بالا برد.

مسابقات قرآنی در استان مرکزی یک افتخار است

وی تصریح کرد: برگزاری مسابقات قرآنی در استان مرکزی یک افتخار است و این نشان دهنده عشق و ایمان و علاقه‌ای است که جوانان استان مرکزی به این دوره از مسابقات دارند.

آقازاده اظهار کرد: برگزاری مسابقات قرآنی در واقع یک رویدادی است که در تحول فرهنگی در همه اقشار جامعه از پیر و جوان ایجاد می‌کند.

صبح امروز جمعی از اعضای ستاد اجرایی برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات کشوری قرآن در استان مرکزی با استاندار مرکزی دیدار کردند.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: قران ، تفسیر قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.