رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از آغازمرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف استان مرکزی در ۱۵ تیر ماه خبرداد.

حجت‌الاسلام عبدالله حسینخانی، رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در حاشیه نشست خبری با خبرنگاران   در گفتگوبا خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراکگفت: آیین افتتاحیه مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف جمعه، ۱۵ تیر ماه در دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید رجایی برگزار و مراسم اختتامیه و اهدای جوایز برگزیدگان عصر همان روز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حسینخانی تعداد شرکت‌کنندگان مرحله شهرستانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف را یک‌هزار و ۱۳۵ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۲۵۴ منتخب در مرحله استانی در رشته‌های حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ جزء وحفظ کل، قرائت تحقیق و ترتیل، اذان و دعاخوانی با هم رقابت می‌کنند که از این تعداد ۱۴۱ نفر خانم و ۱۱۳ نفر آقا هستند.

وی اضافه کرد: ۱۱۱ شرکت‌کننده هم ۲۱ تیر‌ماه همزمان با سراسر کشور در رشته‌های تفسیر قرآن، حفظ موضوعی، حفظ و معارف احادیث به صورت الکترونیکی به رقابت می‌پردازند که نفرات برتر به مرحله کشوری اعزام می‌شوند.

آماده‌سازی منتخبان راه‌یافته به مرحله استانی با دوره‌های آموزشی

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ادامه داد: به منظور آماده‌سازی منتخبان راه‌یافته به مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف دوره آموزشی رشته‌های حفظ و قرائت ب. ویژه شرکت‌کنندگان با حضور اساتید کشوری و استانی برگزار شدو دوره ویژه منتخبان مرحله کشوری هم در دو نوبت برگزار می‌شود.

نت‌های پیام/ج

برچسب ها: سازمان اوقاف ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.