کمیته‌های برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در استان مرکزی مشخص شدند.

برنامه ریزی مسئولان استان مرکزی برای مسابقات قرآن کشوری در این استانحقیقی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در حاشیه جلسه ستاد هماهنگی برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم  در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: ۱۰ کمیته برای برگزاری این مسابقات تشکیل و مسئولیت کمیته‌ها هم به مسئولان استان مرکزی واگذار شد.

حقیقی افزود: در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، مسابقات قرآن کریم باید مردم محور باشد و گستره فعالیت‌های قرانی در سطح جامعه و نهاد‌های استان نمایان شود.

وی اضافه کرد: چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که مهرماه به میزبانی استان مرکزی برگزار می‌شودباید با کیفیت و وزین باشد.

برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم از ۱۰ مهرماه در استان مرکزی

حجت الاسلام دلاوری مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی هم گفت:: چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از ۱۰ تا ۲۵ مهرماه در استان مرکزی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها با مسئولیت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی برگزار می‌شود گفت: برگزیدگان دستگاه‌های و نهاد‌های دولتی در این مسابقات شرکت می‌کنند و نفرات برتر به رقابت‌های بین المللی راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/ج

برچسب ها: قرآن ، تفسیر قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.