فرمانده انتظامی استان استان مرکزی از خبرنگاران به عنوان طلایه داران جبهه آگاهی بخش جامعه یاد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی در پیامی با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد شهید صارمی خبرنگاران را طلایه داران جبهه آگاهی بخش جامعه دانست.

در این پیام آمده است:

ارتباطات و امنیت؛ رابطه‌ای دو سویه، متقابل و جدایی ناپذیر از یکدیگر دارند و در این رهگذر، کارکرد رسانه‌ها در حفظ و تحکیم وفاق ملی، چه به لحاظ سخت افزاری و چه به لحاظ نرم افزاری و بالا بردن توان انتخاب جامعه، افزایش مشارکت، رقابت و پویایی شهروندان، درونی و نهادی کردن نظام ارزشی و باور‌های اعتقادی و معرفی ساز و کار‌های حل و فصل تعارض‌ها و چندگانگی‌های فرهنگی و اجتماعی بسیار تعیین کننده است.

امنیت عمومی از اساسی‌ترین نیاز‌های انسانی به شمار می‌رود که حفظ آن بر عهده نیروی انتظامی گذارده شده و احساس امنیت به عنوان بخشی از امنیت عمومی مقوله‌ای ذهنی و درونی می‌باشد که برآیند عمل کلیه نهاد‌های اجتماعی است که در این عرصه نقش وسایل ارتباط جمعی و به خصوص خبرنگاران در انعکاس رویداد‌ها بسیار برجسته و بی بدیل است.

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی بخش جامعه هستند که در صحنه‌های سرنوشت ساز با تلاش خستگی ناپذیر و صادقانه در فرایند پیچیده و دشوار تقابل با جنگ نرم دشمن با اطلاع رسانی شفاف و به هنگام در راستای بازتاب واقعیات دفاع از امنیت، آزادگی و اسلام از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند.

اینجانب در پایان بر خود لازم می‌دانم ضمن گرامیداشت هفدهم مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار، از تعامل و همکاری صمیمانه و سازنده اصحاب رسانه در توسعه نظم و امنیت استان مرکزی زادگاه بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران اسلامی امام خمینی (ره) تقدیر کنم.

انتهای پیام / ج

پیام سردار عزیزی به مناسبت روز خبرنگار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.