استاندارخراسان شمالی گفت: معافیت مالیاتی، اجازه تخفیف هزینه برای واگذاری پروژه ها از تسهیلات بخش خصوصی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام در استان است.

تسهیلات بخش خصوصی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام در خراسان شمالیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛  محمد رضا خباز استاندار خراسان شمالی در نشست اقتصاد مقاومتی استان گفت: معافیت مالیاتی ، اجازه تخفیف هزینه برای واگذاری پروژه ها ، عدم تعقیب قضایی و امکان تغییر کاربری برای بررسی تکمیل طرح‌های نیمه تمام در استان در حال بررسی است.
وی به تغییر نگاه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کرد و افزود: مدیران باید با تغییر این نگاه طرح‌های قابل واگذاری خود را به بخش خصوصی حتی در صورت نیاز با ارائه تسهیلات واگذار کنند.
محمدرضا خباز گفت: برخی از مدیران ترس رها کردن طرح‌های خود را دارند در حالی که اگر واگذار نکنند ، این طرح‌ها به سرانجام نمی‌رسد.

وی گفت: همه دستگاه‌های اجرایی استان باید تا ۱۵ روز فهرست طرح‌های قابل واگذاری خود را به بخش خصوصی ارائه کنند در غیر اینصورت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با اختیارات قانونی خود این کار را انجام می‌دهد.

انتهای پیام / ب

روند تکمیل طرح‌های نیمه تمام بخش خصوصی در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.