سناتور آمریکایی: روابط واشنگتن-ریاض تیره می‌شود

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که نمی‌تواند درباره گزارش‌های ترور خاشقجی اظهار نظر کند، اما پیگیر این موضوع است سناتور مورفی نیز از شکاف عمیق در روابط آمریکا و عربستان در پی این حادثه خبر داد.

واکنش وزارت خارجه آمریکا به خبر ترور جمال خاشقجیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت خارجه آمریکا در واکنش به خبر ترور منتقد سعودی اعلام کرد که نمی‌تواند درباره برخی گزارش‌ها مبنی بر کشته شدن جمال خاشقجی اظهار نظر کند، اما پیگیر این موضوع است.

سناتور کریس مورفی نیز در واکنش به این موضوع اعلام کرد: «صحت خبر ترور جمال خاشقجی شکاف عمیقی را در روابط ما (آمریکا) با عربستان ایجاد خواهد کرد.»

خبرگزاری رویترز اعلام کرده که دو منبع آگاه ترکیه‌ای گفتند برآورد اولیه پلیس این کشور این است که جمال خاشقجی روزنامه نگار سعودی در داخل کنسولگری عربستان سعودی در استانبول کشته شده است.

این منابع آگاه ترکیه‌ای گفتند که خاشقجی ترور شده و جسدش از کنسولگری به بیرون منتقل شده است.

شبکه تلویزیونی الجزیره به نقل از میدل ایست آی اعلام کرد، جمال خاشقجی قبل از کشته شدن در کنسولگری عربستان در استانبول، شکنجه شده است.

فعالان توئیتری روز سه شنبه گذشته از ربوده شدن جمال خاشقجی منتقد سعودی که برای ثبت ازدواج خود به کنسولگری عربستان سعودی در استانبول مراجعه کرده بود، به دستور بن سلمان خبر داده بودند.

انتهای پیام/

واکنش وزارت خارجه آمریکا به خبر ترور منتقد سعودی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Russian Federation
سیاوش
۱۰:۲۱ ۲۸ مهر ۱۳۹۷
سلام
آمریکایها به قضیه کشته شدن قاشقچی به چشم یک فرصت برای باج خواهی بی حد از آل سعود خبیث نگاه می کنند. . اگر خدا بخواهد انشاءالله جمع شدن بساط آل خبیث ال سعود نزدیکه انشاءالله.
Iran (Islamic Republic of)
سعید گراوند
۱۹:۱۷ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
کشته شدن این این روزنامه نگار سعودی انشا الله میشه سندی برای رسوای و نابودی آل سعود ، قابل توجه تمام منافقین و سلطنت طلب ها که جیره خوار عربستان سعودی هستند و با پول های کثیف این رژیم کودک کش به شکل مزدورانه برای امنیت ج ا ا نقشه می‌کشند .مردم ما بسیار آگاه و دانا هستند و از بسیاری از خواص جامعه تیزبینانه تر مسائل را رصد میکنند .نزدیک شدن به این دشمن بدنام خط قرمز تمام مردم ایران است
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۱:۰۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
قطعاامریکاازاین موضوع مطلع بوده چون خاشقچی به اسرارآل سعودروبه سقوط دسترسی پیداکرده بوده
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۱:۰۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
قطعاامریکاازاین موضوع مطلع بوده چون خاشقچی به اسرارآل سعودروبه سقوط دسترسی پیداکرده بوده
آخرین اخبار