بازیکن سابق تیم ملی بدلیل کارت پایان خدمت جعلی، از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال محروم شد.

محرومیت بازیکن ارژن تا پایان لیگ برتر فوتسالبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ میثم برمشوری بازیکن ارژن شیراز پس از اعلام خبر محرومیتش گفت: واقعاً از جعلی بودن کارت پایان خدمتم تاکنون بی اطلاع بودم و برای من جای تعجب دارد چه کسانی پیگیر کارم بودند و زودتر از خودم متوجه جعلی بودن کارت پایان خدمتم شدند و این موضوع را به سازمان لیگ هم اطلاع دادند.

وی ادامه داد: حتی وقتی به کارت من ایراد گرفتند، گفتم استعلام آن را بگیرید، چون از کارت پایان خدمت خود مطمئن بودم، اما نمی‌دانستم این کارت جعلی است.

برمشوری که از جعلی بودن کارت پایان خدمت خود ابراز بی اطلاعی می‌کرد بیان کرد: چند سال پیش آشنایی داشتم که ۱۰ میلیون تومان برای حل مشکل خدمت سربازی از بنده پول گرفت و و پس از مدتی کارت پایان خدمت را برای من آورد.

برمشوری در مورد مدت محرومیتش از سوی کمیته اخلاق و زمان حضورش در این کمیته، إضافه کرد: هنوز هیچ نامه‌ای از جانب کمیته اخلاق برای من ارسال نشده، اما نامه‌ای به هیئت فوتبال استان فارس ارسال شده و اعلام کردند تا اطلاع ثانوی محروم هستم.

میثم برمشوری از زمان تحویل کارت پایان خدمت خود، شش سال است در لیگ برتر فوتسال بازی می‌کند و جالب‌تر آنکه در غالب اردو‌های تیم ملی به خارج از کشور نیز رفته و با همان کارت پایان خدمت، پاسپورت نیز دریافت کرده است.

مسئولان سازمان لیگ فوتسال پس از محرز شدن جعلی بودن کارت پایان خدمت این ملی‌پوش، پرونده را برای رسیدگی به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال و حال کمیته اخلاق، حکم به محرومیت قطعی این بازیکن تا پایان فصل داده است.
انتهای پیام/ر

محرومیت بازیکن ارژن بدلیل کارت پایان خدمت جعلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.