معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: پرداخت تسهیلات بانکی باید منجر به افزایش میزان اشتغال و یا حداقل ثبیت وضعیت موجود باشد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مشکل اصلی کاهش میزان تولید را در تخصیص نیافتن به موقع اعتبارات دانست و گفت: واگذاری تسهیلات بدون تردید گره گشای بسیاری از مسایل و مشکلات واحد‌های تولیدی خواهد بود.

حبیبی تاکید کرد: میزان ثبت نام متقاضیان تسهیلات در سال جاری و با شیوه جدید به لحاظ تعداد آماری کاهش یافته و به نظر می‌رسد اطلاع رسانی مناسبی در این خصوص از سوی دستگاه‌های ذیربط صورت نگرفته است.

وی با اشاره به تثبت نام ۲۱۴ نفر در سامانه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش یافته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ادامه داد: در این زمینه باید دستگاه‌های متولی از جمله اتاق بازرگانی، صنعت و معدن و فرمانداری‌ها اطلاع رسانی جامع و کامل تری را به اشکال مختلف انجام دهند تا واحد‌های متقاضی در جریان امور قرار بگیرد.

این مقام مسئول تاکید کرد: ۱۳ هزار میلیارد ریال اعتبار تخصیصی برای پرداخت به واحد‌های تولیدی استان بین بانک‌ها سهمیه بندی شده است که باید سهم تکلیفی هر بانک به کارگروه اعلام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خاطر نشان کرد: گزارش تامین اجتماعی به عنوان مطمئن‌ترین آمار در زمینه اشتغالزایی می‌تواند در این راه بسیار حائز اهمیت باشد.

انتهای پیام/

جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار