رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی محدودیتی وجود ندارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ پرزحمت رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: افراد ساکن در روستا‌ها می‌توانند با مراجعه با سازمان‌های مربوطه و اخذ معرفی نامه، از بانک‌ها تسهیلات ارزان قیمت برای درآمد زایی، ایجاد اشتغال و بالا بردن میزان تولید در روستا‌ها دریافت کنند.

پرزحمت افزود: قزوین ۷۰ درصد تسهیلات روستایی مصوب را جذب کرده و در این زمینه جزو پنج استان برتر کشور است.

وی، توسعه صنعت قالی بافی در روستا‌ها را از اولویت‌های این سازمان در ایجاد اشتغال پایدار بیان کرد و گفت:: این موضوع با توجه به ابلاغ معاونت روستایی ریاست جمهوری در ستاد اشتغال استان مطرح و پیگیری می‌شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین همچنین گفت: یکی از دیگر اولویت‌های سازمان صنعت معدن و تجارت افزایش تولید فرش دستباف در استان و صادرات آن است.

پرزحمت خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های استان برنامه ریزی شده تا صنعت قالی بافی در بیشتر مناطق روستایی استان به طور کارگاهی و متمرکز و خانگی رونق پیدا کند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: بالا رفتن اشتغال در بخش طارم سفلی و ایجاد صنایع تبدیلی و غذایی در روستا‌ها برای روغن کشی از محصول زیتون در این منطقه از دیگر برنامه‌های اشتغالزایی روستایی است.

پرزحمت افزود: در بسیاری از روستا‌ها با ایجاد کارگاه‌های کوچک خیاطی و تولید پوشاک و همچنین خراطی، نجاری و صنایع سازگار با محیط زیست، اشتغال و درآمد زایی خوبی در روستا‌ها ایجاد شده است.

انتهای پیام/

قزوین ۷۰ درصد تسهیلات روستایی مصوب را جذب کرده است

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار