استاندار تهران گفت: همه امکانات شهر‌های مدرن در تهران در حال بکارگیری است.

همه امکانات شهر‌های مدرن در تهران در حال بکارگیری است/ ۴۵ درصد اقتصاد کشور در تهران رقم می‌خوردبه گزارش خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید حسین مقیمی استاندار تهران  با حضور در ویژه برنامه تهران ایرانیان با بیان اینکه استان تهران ۱۴ میلیون نفر جمعیت ثابت و یک میلیون نفر جمعیت مهمان دارد، اظهار کرد: تهران شهری است که ۱۵ خرداد، ملی شدن صنعت نفت، انتخابات مجلس، قیام ۱۴ خرداد و قیام مشروطیت را پشت سر گذاشته است.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه تهران شهر استعداد‌ها است،گفت: ما دانشگاه‌های بزرگی داریم که نقش تعیین‌کننده‌ای در علم و هنر بر عهده دارند و امروز دانشگاه‌های تهران به دانشگاه‌های دنیا طعنه می‌زنند.

وی خاطرنشان کرد: فارغ التحصیلان دانشگاه‌های تهران در دانشگاه‌های بزرگ دنیا مشغول تدریس هستند.

وی با بیان اینکه کمتر خانواده‌ای هست که در تهران نماینده‌ای نداشته باشد، اظهار کرد: هر کاری که در تهران انجام می‌شود برای کل کشور الگو خواهد بود.

مقیمی تصریح کرد: اگرچه تهران شهری تاریخی است، اما امروز خود را با سیستم‌های نوین و پیشرفته هماهنگ کرده و همه امکانات شهر‌های مدرن در تهران در حال به کارگیری است.

وی با تاکید بر اینکه تهران باید امکانات بیشتری داشته باشد، گفت: بخاطر شرایط بعد از جنگ، توجه بیشتر به مناطق دور افتاده بوده است ،البته خیرین در تهران در همه ابعاد از جمله مدرسه سازی و مسکن سازی فعالیت می‌کنند.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه ۴۵ درصد از اقتصاد کشور در تهران رقم می‌خورد،گفت: این وضعیت می‌تواند در توسعه کشور موثر باشد و امیدوارم مدیران با همفکری و با استفاده از اندیشه‌ برای ایجاد شرایط بهتر کار کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.