عضو شورای اسلامی شهر بهارستان با اشاره به اینکه همه بانوان نماد توسعه هر جامعه هستند ، گفت: جامعه ای توسعه پیدا می کند که از همه ظرفیت های خود استفاده کند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، نوربخش عضو شورای اسلامی شهر بهارستان  امروز شنبه ۲۱مهرماه ، در آیین کلنگ زنی باغ بانوان بهارستان اظهارداشت: وقتی صحبت از باغ بانوان می شود فقط به کاربری های ورزشی ، فرهنگی و مذهبی آن توجه می شود در حالی که در طراحی باغ بانوان بهارستان به زیرساخت های مناسب برای بانوان توجه کردیم.

وی از جمله این زیرساخت ها به مکانی برای فعالیت های اجتماعی ، تشکل ها و انجمن های بانوان و همچنین مکانی برای تبادلات فرهنگی ، اقتصادی اشاره کرد.

عضو شورای شهر در ادامه گفت: در دوره گذشته با مطالعات غیرکارشناسی محلی که برای احداث باغ بانوان در نظر گرفته شده بود از نظر دسترسی راحت تر ، اشرافیت ، آلودگی های صوتی و ... مناسب نبود این محل را برای احداث این پروژه در نظر گرفتیم.

نوربخش با اشاره به اینکه همه بانوان نماد توسعه هر جامعه هستند ، گفت: جامعه ای توسعه پیدا می کند که از همه ظرفیت های خود استفاده کند.

وی ابراز امیدورای کرد: از بانوان که واقعیت و نیمی از جامعه را تشکیل می دهند در پست های کلیدی و مهم استفاده شود.

انتهای پیام /س

افتتاح باغ بانوان در بهارستان

برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.