جانشین ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت:5 ستاد هدایت مسافران نوروزی در ورودی‌های شهر اصفهان برای ایام نوروز مستقر خواهند شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حیدر قاسمی  امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: 10 کمیته زیرمجموعه ستاد خدمات نوروزی فعالیت دارند.

وی افزود: به دلیل ازدحام جمعیت در ایام نوروز، طرح اسکان موقت برای انتظام‌بخشی به ارائه خدمات صورت می‌گیرد؛ 5 ستاد هدایت مسافران نوروزی در ورودی‌های شهر اصفهان برای ایام نوروز مستقر خواهند شد که این ستادها از ضلع‌های شمالی، جنوبی، شرقی و غربی فعال هستند.

جانشین ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: ستاد هدایت غرب شهر اصفهان برای میزبانی از استان‌های غربی نیز پس از سه‌راهی درچه و خمینی‌شهر با هماهنگی فرمانداری خمینی‌شهر ایجاد شده است؛ همچنین از سمت جنوب شهر اصفهان نیز ستاد هدایت دیگری در نزدیکی شهر بهارستان مستقر خواهد بود و از ضلع شرقی نیز در منطقه خوراسگان ستاد هدایت ایجاد شده است.

وی ادامه داد: 105 مشاور املاک شهر اصفهان به همراه نمایندگان آموزش و پرورش و خوابگاه‌های دانشجویی در استقرار موقت و میزبانی از مسافران نوروزی همکاری خواهند داشت که در این زمینه بیشتر از فضاها و کلاس‌های مدارس آموزش و پرورش استفاده می‌شود.

قاسمی با بیان این‌که کمیته اطلاع‌رسانی در قالب راهنمایان دوچرخه‌سوار هدایت مسافران کمک می‌کنند، خاطرنشان کرد: 30 کیوسک اطلاع‌رسانی به عنوان مرجع رجوع مسافران نوروزی جهت هدایت آنان فعال هستند.

وی اذعان داشت: با توجه به شروع آزمایشی فاز سوم خط یک قطار شهری اصفهان، فعالیت آن در ساعاتی از شبانه‌روز ایام نوروز کمک زیادی در کاهش ترافیک آزاردهنده شهر خواهد داشت؛ فضای مدارس و اماکن آموزشی از 28 اسفند 96 تا 13 فروردین 97 به عنوان پارکینگ خودروهای سواری در اختیار مسافران نوروزی قرار می‌گیرد.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان یادآور شد: 224 باب سرویس بهداشتی در سطح شهر و پارک‌ها در ایام نوروز به مسافران خدمت‌رسانی می‌کنند و کلیه مجموعه مساجد و سرویس‌های بهداشتی آن‌ها از اول صبح تا آخر شب در ایام نوروز به مسافران خدمت‌رسانی می‌کنند.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: شورای شهر ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.