رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در جهت حمایت از کودکان، اتاق مادر و کودک در مراکز تجاری و عمومی اصفهان راه اندازی می شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فتح الله معین رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: با توجه به اینکه اصفهان به عنوان شهر دوستدار کودک انتخاب شد توجه به مسائل کودکان در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در این جهت اقدام به مناسب سازی پارک‌ها و مراکز فرهنگی برای حضور کودکان و همچنین مصوبه راه اندازی اتاق مادر و کودک در مراکز تجاری و عمومی کردیم، ادامه داد: توجه به مسائل کودکان یکی از مسائلی است که همواره در حوزه بین المللی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین به روز ملی کاهش اثر بلایای طبیعی اشاره کرد و گفت: وقوع سیل در ۵ استان و خسارات ناشی از آن به علت نبود مدیریت درست است.

وی به جانشینی اصفهان به جای تهران در حوادث و بلایا اشاره کرد و افزود: در همین راستا تقویت زیرساخت‌های مدیریت بحران باید مورد توجه ویژه مسئولان در استان و به ویژه شهرداری اصفهان به عنوان قائم مقام استاندار در امر مدیریت بحران قرار گیرد.

معین خواستار همیاری ارگان های ذیربط حوزه امداد و نجات در بلایای طبیعی با شهرداری شد و افزود: تنها با این همیاری و همراهی می توانیم به یک مدیریت صحیح دست یابیم.

وی از کافی نبودن امکانات فعلی شهر برای نیاز سالمندان خبر داد و گفت: از شهرداری درخواست داریم مناسب‌سازی معابر برای سالمندان، معلولان و جانبازان در دستور کار ویژه شهرداری اصفهان قرار گیرد و همچنین امکانات مورد نیاز سالمندان در شهر برای استفاده سالمندان فراهم شود. 

 

انتهای پیام/م

 

جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان

برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.