مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان از ارائه خدمات فرهنگی در 4 منطقه محروم و روستاهای استان همزمان با روز جهانی و هفته ملی کودک خبر داد.

 اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان همزمان با روز جهانی و هفته ملی کودک و نوجوان، برنامه های فرهنگی ایستگاه کتابخانه سیار در 4 منطقه روستایی و محروم خوزستان با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

منصور کوهی رستمی، مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان در گفتگو خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در خصوص اجرای این برنامه گفت: با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قراراست ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی در مناطق روستایی و محروم و راه اندازی ایستگاه های سیار کتابخانه ای در 4 منطقه محروم و روستایی استان خوزستان انجام شود.

وی روستای دوگچه شهر میدوارود باغملک، روستای ذاود بخش چلو شهرستان اندیکا، روستای هوفل شرقی سوسنگرد و روستای شهرویی شهرستان بهبهان را مناطقی عنوان کرد که بترتیب در روزهای 14، 15، 16 و 17 مهرماه  به آن ها خدمات فرهنگی ارائه خواهد شد.

کوهی رستمی با تاکید بر اینکه پایه و اساس پیشرفت در هر جامعه توجه به کتاب، افزایش آگاهی و بالا بردن سطح سواد استاظهار داشت: راه اندازی کتابخانه سیار در روستاها و مناطق محروم و کم برخوردار، پایه ریزی یک فرهنگ حسنه است.

مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان تصریح کرد: نیروهای ماهر و متخصص کانون و کتابداران، فعالیت های متنوعی چون نمایش فیلم، کتابخوانی، نمایش عروسکی، نقد کتاب، نقاشی و خوشنویسی را در این کتابخانه های سیار به کودکان و نوجوانان هدیه می دهند تا استعدادهای نهفته آنان شکوفا شود.

انتهای پیام/گ

برگزاری برنامه های کودک در هفته ملی کودک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.