مسئول کتابخانه ارجان منصوریه بهبهان از برپایی نمایشگاه دفاع مقدس و طریق کربلا همزمان با هفته دفاع مقدس و ماه محرم خبر داد.

اسماعیل سرور پور، مسئول کتابخانه ارجان منصوریه بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و محرم به نام «طریق کربلا» در محل حوزه بسیج منصوریه بر پا گردید.

وی اذعان داشت: با توجه به فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و همچنین به مناسبت هفته دفاع مقدس کتابخانه ارجان منصوریه با اجرای نمایشگاه کتاب دفاع مقدس، محرم و طرح ریزی عملیات کربلایی 5 و همچنین طرح نمادین کربلا سعی بر آن داشت تا اهداف کتابخانه را در این نمایشگاه به عموم معرفی کند.

برپایی نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و طریق کربلا در بهبهان

سرورپور تصریح کرد: در این نمایشگاه که طی یک هفته با تلاش تعدادی از اعضای فعال کتابخانه و نیروهای گروه جهادی بسیج برادران و خواهران برپا گردید کار خود را با محوریت معرفی کتاب های محرم و دفاع مقدس آغاز نمود و خوشبختانه این نمایشگاه مورد توجه عموم قرار گرفت و در سنین کودک و نوجوان نیز با اجرای مسابقات نقاشی سعی بر آن شد که آن ها بتوانند با مفهوم محرم و دفاع مقدس آشنا شوند.

مسئول کتابخانه ارجان منصوریه بهبهان اظهار داشت: با توجه به استقبال و درخواست های شفاهی و کتبی عده زیادی از مراجعه کنندگان به این نتیجه رسیدیم که این چنین نمایشگاه هایی ما را در رسیدن به اهداف اصلی کتابخانه که همان کمک به توسعه دانش فرهنگی و دینی می باشد نزدیک کرده است.

برپایی نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و طریق کربلا در بهبهان

این مقام مسئول افزود: علاقمندان برای بازدید از نمایشگاه کتاب «طریق کربلا» کتابخانه عمومی ارجان می توانند از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ عصر به محل کتابخانه واقع در منصوریه مراجعه نمایند.

انتهای پیام/گ

آغاز به کار نمایشگاه دفاع مقدس

برچسب ها: کتابخانه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.