همزمان با فرا رسیدن ماه محرم حسینی نشست جمع خوانی کتاب «مرد شمشیر و عشق» برای کودکان و نوجوانان در بخش کودک کتابخانه عمومی ولایت اهواز برگزار شد.

سیده شیما طاهری، کتابدار کتابخانه عمومی ولایت اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: نشست جمع خوانی کتاب «مرد شمشیر و عشق» به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم با حضور اعضاء کودک و نوجوان کتابخانه در بخش کودک آن کتابخانه برگزار شد.

وی افزود: با آن که حماسه حسینی را بارها گفته اند و ما نیز شنیده ایم، اما هنوز در اول وصف آن مانده ایم نه کهنه شده است و نه رموز و اسرار آن به پایان رسیده است. ما تشنگان، هنوز از دریای بی کران شخصیت امام حسین علیه السلام قطره ای ننوشیده ایم.

طاهری بیان داشت: در این نشست، کتاب «مرد شمشیر و عشق: حضرت امام حسین (علیه السلام)» نوشته «مهدی مراد حاصلی» از انتشارات منادی تربیت توسط سیده شیما طاهری کتابدار کتابخانه ولایت معرفی و توسط اعضاء جمع خوانی شد.

این کتاب از مجموعه ی گذری بر زندگی 14 معصوم علیهم السلام جلد 5 می باشد که با نثری روان و قابل فهم به بیان سرگذشت امام حسین علیه السلام از کودکی تا صحنه عاشورا پرداخته است و منبعی مناسب برای کودکان و نوجوانان جهت آشنایی هر چه بیشتر آنها با این امام بزرگوار است .

انتهای پیام/م

برگزاری جمع خوانی کتاب در کتابخانه عمومی اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.