رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: در شهریور ماه امسال، بیش از یک هزار و ۲۴۰ مورد بازرسی در شهرستان میاندوآب صورت گرفته است.

رحمان درفشی؛ رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان میاندوآب، در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: در این مدت بازدید‌های مستمر از معادن و واحد‌های صنفی، غیر صنفی و صنعتی شهرستان میاندوآب انجام شد.

وی تصریح کرد: در شهریور ماه سالجاری ۲۳ مورد بازرسی و گشت مشترک در حوزه قاچاق کالا با شبکه بهداشت ودرمان، فرمانداری، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی، دایره قاچاق کالا نیروی انتظامی گمرگ، تعاون روستایی، استاندارد و غله صورت گرفت.

رئیس صنعت، معدن و تجارت میاندوآب با اشاره به اینکه در شهریور، از تعداد یک هزار و ۲۴۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی در سطح شهر، تعداد ۷۰ مورد پرونده تخلفاتی تشکیل شد گفت: ارزش ریالی پرونده‌ها نیز یک میلیارد و ۱۲۷ میلیون و ۷۵۹ هزار و ۵۰۰ ریال بوده که برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی بیان کرد: در حوزه آرد و نان نیز ۵ مورد بازرسی از واحد‌های نانوایی در سطح شهر انجام شد که تعداد یک پرونده تخلفاتی به ارزش بیش از ۵ میلیون و ۸۱۲ هزار ریال تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

 درفشی افزود: تعداد گزارشات مردمی ثبت شده در سامانه ۱۲۴ شهرستان ۷۱ مورد بوده که ۱۳ مورد تخلف محرز و مابقی پزارشات در دست بررسی می‌باشد.

وی ادامه داد: ۶ مورد بازدید میدانی از معادن شهرستان میاندوآب به عمل آمد که تخلفی در معادن صورت نگرفته و میزان استخراج این معادن ۶ هزار و ۴۹۴ تن بوده است.

وی در پایان گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و احتکار به صورت شبانه روزی با شماره تلفن ۱۲۴ نظارت و بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان میاندواب تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام /  س خ

بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در شهرستان میاندوآب

برچسب ها: اتاق بازرگانی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.