امام جمعه موقت مه ولات گفت: مسئولان اگر قولی می‌دهند سر قول خود باشند و با بد قولی راه سو استفاده دشمن را باز نکنند و با ایجاد اشتغال و رفع بیکاری از فساد جلوگیری کنند.

مسئولان با بد قولی بهانه دست دشمن ندهندبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ حجت الاسلام فاطمی امام جمعه موقت مه ولات در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با سفارش مردم و مسئولین به تقوای الهی گفت: یکی از مواردی که در قرآن و احادیث به آن تاکید شده است حق الناس و حقوق مردم است که تنها ظلمی که خدا از آن نمی‌گذرد حق الناس است.

وی افزود: مراقبت از آبروی دیگران از دیگر حقوقی است که بر گردن ما است و بی حرمتی به آبروی یک انسان به منزله بی حرمتی به خانه کعبه است.

امام جمعه موقت مه ولات با اشاره به حوادث اخیر و اعتراضات کامیون داران، تصریح کرد: یکی از دلایل اعتراض و اعتصاب این قشر زحمت کش بد قولی مسئولین بود چرا که چندی قبل این مسئله انجام شد و قول‌هایی داده شد که متاسفانه بد قولی برخی مسئولان منجر شد که بعضی منافقان سو استفاده گر از خواسته مردم سو استفاده کنند.

وی با اشاره به مسئله اشتغال به ویژه اشتغال در روستا، افزود:یکی از چالش‌های جدی روستا فقر و بیکاری است که اگر تصمیم جدی اتحاذ نشود فساد شکل می‌گیرد.

امام جمعه موقت مه ولات در پایان خاطر نشان کرد: مسئولان نباید بهانه دست دشمن بدهند و به دنبال مچ گیری نباشند و با الگو گرفتن از سخنان رهبر انقلاب از جوانان برای رفع مشکلات استفاده کنند.

انتهای پیام/ م. م
 

بیکاری و فقر منشا فساد است

برچسب ها: بیکاری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.