مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: در صورت اختصاص اعتبارات رشد صد درصدی در حوزه اشتغال کمیته امداد استان محقق خواهد شد.

رشد صد درصدی اشتغال در کمیته امدادبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  حبیب الله آسوده درحاشیه افتتاح اولین نمایشگاه هفته کار آفرینی و اشتغال این نهاد در تربت حیدریه گفت: امسال از محل تبصره ۱۶، ۱۰۰ میلیارد تومان، از محل صندوق توسعه ملی ۱۲۶ میلیارد تومان و از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری نیز ۱۰۰ میلیارد تومان به ایجاد اشتغال برای خانواده امداد اختصاص یافته است که امیدواریم با پیگیری بانک‌ها و مسئولین استان و تخصیص و جذب کل اعتبارات مذکور رشد صد درصدی در این حوزه را نسبت به سال گذشته شاهد باشیم.
 
وی با اشاره به اجرای رویداد استارت آپی حامی همزمان با برگزاری این نمایشگاه گفت: در راستای بهره از اندیشه نسل جوان تا کنون ۵ رویداد استارت آپی داشجویان و دانش آموزان کمیته امداد برگزار شده است که ۴۶ تیم با ۳۵۰ عضو در این پویش علمی فعالیت دارند که ۱۰ طرح جدید آن در تربت حیدریه بررسی شده است.
 
آسوده افزود: طرح‌های ارائه شده در استارت آپ‌های خانواده امداد توسط مشاورین رصد می‌شود تا در فرصت مناسب تبدیل به کسب و کار شود.
 
وی گفت: خانواده بزرگ کمیته امداد برای شکوفائی استعداد‌های خود نیاز به فرصت دارد وما درصدد این هستیم که این توانایی بالقوه را به نتیجه برسانیم. نمایشگاه هفته اشتغال و کارآفرینی کمیته امداد تربت حیدریه در محل رباط تاریخی طبسی برای بازدید علاقمندان دایر است.
 
انتهای پیام// م.م
 
خانواده بزرگ کمیته امداد برای شکوفائی استعداد‌های خود نیاز به فرصت دارد
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.