کارشناس سازمان هواشناسی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بارش باران همراه با رعد و برق در برخی مناطق کشور/آسمان تهران بارانی می شود+ جدول

بارش باران همراه با رعد و برق در برخی مناطق کشور/آسمان تهران بارانی می شود+ جدولگودرزی گفت: امروز با نفوذ جریانات سرد شمالی دریای خزر و عبور موجی از نوار شمالی کشور بارش باران همراه با رعد و برق پیش بینی می شود.

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت آب و هوای کشور اظهار کرد: امروز با نفوذ جریانات سرد شمالی دریای خزر و عبور موجی از نوار شمالی کشور بارش قابل ملاحظه ای گاهی رعد و برق و وزش باد شدید برای استان های واقع در سواحل دریای خزر،بخش هایی از اردبیل،شمال استان واقع در دامنه های جنوبی البرز بتدریج خراسان شمالی و با شدت کمتر برای استان واقع در شمال غرب و غرب کشور پیش بینی می شود.

 وی افزود: روز شنبه سامانه بارشی  علاوه بر استان های واقع در سواحل دریای خزر،بخش هایی از اردبیل،شمال استان واقع در دامنه جنوبی البرز ،خراسان شمالی،استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز و بخش هایی از مرکز کشور را در برخواهد گرفت.

گودرزی ادامه داد: فعالیت سامانه بارشی روز یکشنبه در استان سواحل خزر،اردبیل،دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی،دامنه های جنوبی البرز و بخش هایی از مرکز و شمال شرق را در بر خواهد گرفت.

این کارشناس سازمان هواشناسی از کاهش محسوس 10 تا 15 درجه ای دما خبر داد و گفت:  این سامانه طی روزهای جمعه تا یکشنبه سبب کاهش محسوس دما در سواحل شمالی،شمال غرب،ارتفاعات البرز،دامنه های جنوبی و شمال شرق خواهد شد.

به گفته وی از اواخر وقت امشب  افزایش ابر و وزش باد شدید را در آسمان پایتخت خواهیم داشت.

گودرزی در پایان تصریح کرد: طی روزهای شنبه و یکشنبه برای آسمان پایتخت  رگبار رعد و برق،بارش باران و کاهش محسوس دما پیش بینی می شود.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت آب و هوای کشور در 13 مهر ماه

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار