دبیر کل جنبش انصارالله یمن، امروز طی سخنانی بر ادامه مبارزه با طاغوت‌های زمان تأکید کرد.

ترامپ باافتخار می‌گوید در تماس تلفنی با پادشاه عربستان به او اهانت کرده و او را به سخره گرفته استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از المسیره، «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی»، دبیر کل جنبش انصارالله یمن، امروز طی سخنانی بر ادامه مبارزه با طاغوت‌های زمان تأکید کرد.

دبیر کل انصارالله یمن تأکید کرد: برای ما مهم است که قران کریم مرجع تصمیم‌گیری‌هایمان باشد.

وی افزود دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مقابل مردم این کشور می ایستد و باافتخار می گوید که با ملک سلمان، پادشاه عربستان سعودی تماس گرفته و به او اهانت کرده است و او را به سخره می گیرد.

سید بدر الدین الحوثی در ادامه گفت: ما که طاغوت آمریکایی، اسرائیلی و رژیم سعودی را درهم می‌کوبیم در مسیر صحیح قرار داریم و این شیوه پیامبران است. کسانی که می کوشند تا ما را از مبارزه با آنها (آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی) منحرف کنند می خواهند ما را از اسلام دور کنند.

وی افزود علی رغم کوتاه آمدن جنبش انصارالله یمن از بعضی از خواسته های خود، دشمن تمام تلاش ها برای اتمام جنگ و برقراری صلح را رد کرد.

دبیر کل جنبش انصارالله یمن افزود: مردم یمن به دنبال صلح با کرامت هستند و هرگز تسلیم شدن در برابر دشمن را قبول ندارند. وی تصریح کرد یمنی ها هرگز اجازه نخواهند داد سعودی‌ها و اماراتی‌ها آن‌ها را به بردگی بگیرند.

عبدالملک بدرالدین همچنین گفت دشمن به ویژه در جبهه ساحل غربی در صدد تشدید تنش‌هاست و بر افزایش محاصره علیه مردم یمن تمرکز کرده است.

دبیر کل جنبش انصارالله یمن افزود: ما خواهان صلح و توقف جنگ هستیم. صلح زمانی تحقق می یابد که دشمن از اشغال کشور و سرزمین ما دست بردارد. دشمن هم از لحاظ نظامی هم از لحاظ اقتصادی، سیاسی و رسانه ای ما را هدف قرار داده است و ما باید با تمام توان با آن مقابله کنیم. مردم یمن باید علیه دشمن که اقتصاد کشور را نابود کرده و فرزنذان ما را به شهادت رسانده است، قیام کنند.

عبدالملک بدرالدین افزود: دشمن تمام توجه خود را به جبهه الحدیده و تشدید محاصره علیه ملت یمن معطوف داشته است. اماراتی ها همچنان در پشت جبهه های نبرد قرار دارند و آمریکایی ها نیز از دور اوضاع را کنترل می‌کنند، اما مزدوران را به میدان نبرد می فرستند. کسانی که شعار برقراری صلح سر می دهند از سوی دشمن تغذیه شده اند تا مردم را از دفاع و مقابله با اشغالگران دلسرد کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیررضا
۲۱:۴۹ ۱۲ مهر ۱۳۹۷
درود و نصر خدا بر مردم مقاوم یمن.
آخرین اخبار