مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: گردشگران می‌توانند فرصت‌های زیادی را برای رشد گردشگری در کشور فراهم کنند.

تبلیغات موثرترین راه برای افزایش گردشگر در استان کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، غلامرضا فرخی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: خاطرات و تجربیات و تبلیغات موثر گردشگران می‌تواند باعث ایجاد فرصت‌های شغلی و درآمدی شود. تحولات دیجیتالی به عنوان یکی از مولفه‌های رونق بخشی به حوزه گردشگری است.

وی افزود: جهانگردی را می‌توان نیروی محرک توسعه اقتصادی در تمام کشور‌ها دانست چراکه هیچ کشوری فاقد زمینه برای توسعه جهانگردی نیست و همگی به گونه‌ای جذابیت‌هایی برای گردشگران دارند.

فرخی با تاکید بر این امر که فعالان صنعت گردشگری باید اقدامات خود را در شیوه‌های فروش و تبلیغات همپای تحولات دیجیتال به روز کنند تصریح کرد: در صنعت گردشگری کسانی موفق هستند که بتوانند از فناوری اطلاعات به بهترین شکل ممکن در توسعه کسب و کار خود استفاده کنند چرا که تنها با سنتی عمل کردن نمی‌توانند جای رقابت را در بازار برای خود نگه دارند.

وی تصریح کرد: آموزش و حمایت از ایده‌های نو در گردشگری سهم بزرگی در توسعه و گردش صنعت گردشگری دارد که لزوم آموزش این صنعت از سنین پایین و شروع آن از خانواده می‌تواند راهی موثر برای توسعه‌ی گردشگری در کشور بوده و در این راستا اتاق فکر می‌تواند زمینه ساز تحول در این عرصه باشد.

وی یکی از این فرصت‌ها را ایجاد خانه‌های بوم گردی در روستا‌ها و شهر‌ها دانست و گفت: این فرصت‌ها می‌تواند درآمد قابل توجهی را برای معیشت مردم منطقه و فرامنطقه داشته باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: هماهنگی‌ها و تلاش‌هایی در خصوص سیستم‌های آموزشی گردشگری و تورلیدری و سیستم حمل و نقل گردشگری انجام شده است که البته کافی نیست و در صدد برنامه ریزی‌های بیشتر و بهتر برای توسعه‌ی گردشگری هستیم.

هفته گردشگری به عنوان یک فرصت منحصر به فرد برای بالا بردن آگاهی از مشارکت واقعی است.
انتهای پیام/ح

تبلیغات راه موثر برای افزایش گردشگر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.