عضو شورای شهر تهران با اشاره به تخلف پیمانکاران در پرداخت حقوق کارگران گفت: در صورت لزوم با هماهنگی دستگاه قضایی با متخلفان برخورد می‌شود.

برخورد با پیمانکاران متخلف در خصوص پرداخت حقوق کارگرانبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ افشین حبیب‌زاده عضو شورای شهر تهران در صفحه اینستاگرام خود با بیان اینکه وضعیت معیشت حداقل بگیران در کشور ناگوار است، نوشت: این افراد با حقوق یک میلیون و 200 هزار تومان به سختی زندگی خود را می‌گذرانند.

وی با تأکید بر اینکه هر یک از ما باید با استفاده از حداکثر توان در جهت رفع مشکلات اقتصادی شهروندان تلاش کنیم،‌ افزود: چند گروه کارگر در شهرداری تهران در حال فعالیت هستند، گروهی از آن‌ها به طور مستقیم با شهرداری همکاری می‌کنند. گروه دیگر که اکثریت را نیز تشکیل می‌دهند، کارگران پیمانکاران شهرداری هستند که بعضی از آن‌ها سه ماه حداقل حقوق را نیز دریافت نکردند.

حبیب‌زاده افزود: بخشی از کارگران نه کارگر پیمانکار بوده و نه به طور مستقیم با شهرداری در حال فعالیت هستند مانند خودرو سرویس‌ها که در حال ارائه خدمات هستند و درآمدشان جوابگوی گذران زندگی نیست.

عضو شورای شهر تهران از تشکیل کمیته‌ای در شهرداری تهران برای بررسی حقوق و دستمزد افراد خبر داد و گفت:‌ پس از رایزنی با شهردار تهران درباره وضعیت معیشت کارگران شهرداری قرار شد جلساتی برگزار شود و در آن راهکارهای عملی برای کمک به معیشت کارگران مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه برخی از اجحاف‌های صورت گرفته از سوی پیمانکاران در پرداخت حقوق کارگران صورت می‌گیرد، گفت: در پرداخت حقوق کارگران از سوی پیمانکاران شاهد هستیم که بعضا مرتکب تخلفاتی شده که به بهانه‌های مختلف از پرداخت کامل حقوق کارگران خودداری می‌کنند، باید نسبت به این امور نظارت کامل صورت گیرد و در صورت لزوم با هماهنگی دستگاه قضایی با متخلفان برخورد شود.

برخورد با پیمانکاران متخلف در خصوص پرداخت حقوق کارگران

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار