به منظور استفاده بهینه از مصرف آب و سازگاری با دوران کم آبی ، واحدهای صنعتی ملزم به استفاده از کنتورهای هوشمند آب هستند.

الزام واحدهای صنعتی استان زنجان به نصب کنتور های هوشمند مصرف آببه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان در حاشیه برگزاری جلسه رصد مسائل واحدهای صنعتی ، معدنی و تجاری استان گفت : تمام واحدهای صنعتی استان که دارای چاه آب اختصاصی هستند ملزم به استفاده از کنتورهای هوشمند مصرف آب خواهند بود.

وی صدور پروانه بهره برداری واحدهای تولیدی را منوط به اجرای این دستورالعمل اعلام نمود.

فغفوری اظهار داشت : در صورت عدم همراهی واحدهای صنعتی و استفاده از کنتور هوشمند آب ، بنا به دستور العمل سازمان آب حداکثر میزان مجاز برداشت آب از چاه در صورتحساب آب آنها مدنظر قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول عنوان کرد : انتظار می رود واحدهای صنعتی با استقبال از این دستورالعمل زمینه بهره برداری مناسب از منابع کم آبی را ایجاد نمایند.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت در خصوص کاهش قیمت ارز در بازار خاطر نشان ساخت : قیمت کالا در واحدهای تولیدی که با افزایش قیمت ارز روند صعودی داشت بایستی در حال حاضر این روند معکوس شده و کارخانجات قیمت تولید خود را به نسبت کاهش قیمت ارز پایین بیاورند.

انتهای پیام/ن

 

ضرورت استفاده از کنتورها هوشمند در واحدهای صنعتی

برچسب ها: صنعت ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.