نمایندگان مردم با ارجاع لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به کمیسیون اقتصادی مجلس موافقت کردند.

موافقت مجلس با ارجاع لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به کمیسیون اقتصادیبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 11 مهر) با 110 رأی موافق، 59 رأی مخالف و 4 رأی ممتنع از مجموع 200 نماینده حاضر در صحن با ارجاع لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارزبه کمیسیون اقتصادی موافقت کردند.

گفتنی است، جهانبخش محبی‌نیا نماینده میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب طی اخطاری با استناد به اصل 158 قانون اساسی و بند دوم آن خطاب به رئیس جلسه، گفت: با استناد به این قانون تهیه لوایح قضایی در شأن رئیس قوه قضائیه است و حتی ریاست جلسه هم اعلام کرد که شورای نگهبان گفته این لایحه باید توسط رئیس دستگاه قضا تدوین شود تا مراحل قانونی آن سپری شود.

وی تأکید کرد: ایراد شورای نگهبان به این لایحه درست است، لذا باید مجلس که خود اقدام به قانونگذاری می‌کند این لایحه را به کمیسیون حقوقی قضایی ارجاع داده تا از نظر مقامات قوه قضائیه در این لایحه استفاده کند.

در ادامه، مطهری اخطار محبی‌نیا را وارد دانست و اعلام کرد که این اخطار را به رأی خواهد گذاشت که در صورت تصویب این لایحه به کمیسیون ارجاع شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار