نایب رئیس گفت: احتمال پخش نشست فو‌ق العاده کمیسیون امنیت ملی درباره FATF از تلویزیون وجود ندارد.


امکان پخش نشست فو‌ق العاده کمیسیون امنیت ملی درباره FATF وجود ندارد/ قصدی برای به جلو افتادن لایحه CFT نداشتمبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی مطهری نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز (چهارشنبه 11 مهرماه) مجلس اعلام کرد: در نشست امروز اعلام شد که جلسه مرتبط با FATF روز یکشنبه اعلام می‌شود و گفته شد که احتمالا این جلسه از تلویزیون پخش مستقیم خواهد داشت، اما این امر امکان پذیر نیست.

بیشتر بخوانید: 15 مهر؛ نشست فوق العاده کمیسیون امنیت ملی برای بررسی FATF

وی افزود: در جلسه امروز و در جریان رسیدگی به لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعتراض نمایندگان به نوبت آقای محبی‌نیا بود، به وی گفتم که اگر نوبتتان است صحبت کنید؛ لازم به ذکر است که لیست نوبت‌ها جلوی بنده قرار ندارد.

مطهری ادامه داد: برخی اعتراض کردند که چرا دو بار یک اخطار به رأی گذاشته شده است و این مسئله خلاف آیین‌نامه است در صورتی که چنین نیست.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آقای لاریجانی صبح از جلسه شورای هماهنگی اقتصادی گزارش داد و گفت که در آنجا اعتراض رئیس قوه قضاییه مطرح شد و آقای روحانی نیز آن را پذیرفتند و بعد پیشنهاد دادند که به کمیسیون ارجاع شود.

وی افزود: آقای محبی‌نیا اخطار قانون اساسی دادند و تبعا این مسئله‌ای دیگر است که به رأی گذاشته شد، برخی می‌گویند که عمدا این کار را انجام دادید تا لایحه کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم جلو بیافتد، بنده که چنین قصدی ندارم، بلکه احساس کردم که این اخطار وارد است و باید به رأی گذاشته شود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فهیمه
۱۴:۱۶ ۱۱ مهر ۱۳۹۷
چرا مورد بررسی قرار نمیگیره ؟
آخرین اخبار