امام جمعه فهرج با اشاره به کاهش قیمت دلار و ارز گفت: قوه قضاییه نقش مهمی در این زمینه دارد و احکام صادره مجرمین اقتصادی حبس و اعدام از سوی قوه قضاییه باعث تغییر در بازار دلار و ارز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام خیرالله ابراهیمی امام جمعه فهرج در اولین جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی در فهرج با اشاره به توانمندی‌های کشور در عرصه‌های مختلف گفت: ما در عرصه‌های مختلف پیشرفت کردیم و تنها پیشرفت ما در عرصه‌های دفاعی نیست .

وی با اشاره به یاوه گویی‌های ترامپ رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت: ترامپ از لحاظ روانی مشکل دارد.

وی همچنین با اشاره به کاهش دلار و ارز اظهارداشت: قوه قضاییه نقش مهمی در این زمینه دارد و احکام صادره مجرمین اقتصادی حبس و اعدام از سوی قوه قضاییه باعث کاهش دلار و ارز شد.

حجت الاسلام ابراهیمی اظهار داشت: مفاسد اقتصادی بدون نوبت رسیدگی می‌شود .

وی از مسئولین خواست اقدامات انجام شده در عرصه‌های مختلف را در زمینه‌های آب، برق و زمینه‌های فرهنگی در ۴۰ سال گذشته به اطلاع مردم برسانند.

حجت الاسلام ابراهیمی از تشکیل کمیته‌های ستاد چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: هدف از تشکیل این کمیته‌ها افتخار به گذشته و امید به آینده است وظیفه ما این است که مردم را امیدوار کنیم و مشکلات مردم را حل کنیم و تمام اقدامات انجام شده را به اطلاع مردم برسانیم.

همچنین امیر باقری زاده سرپرست فرمانداری فهرج در برگزاری باشکوه چهلمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: باید جشن شکوهمند انقلاب اسلامی را باشکوه برگزار کنیم .

وی همچنین با اشاره به جنگ روانی دشمن اظهار داشت:با توجه به شرایط کشور باید مواظب شایعات باشیم .

باقری همچنین در این جلسه از مسئولین ادارات خواست نسبت به جذب اعتبارات تخصیص یافته به دستگاه‌های خود تلاش کنند.

وی با اشاره به نزدیک بودن اربعین حسینی در استقبال از زائران امام حسین (ع)در ورودی شهر فهرج تأکید کرد.

همچنین ایوب سنجری فرمانده ناحیه مقاومت سپاه فهرج از چاپ کتاب زندگینامه شهدا در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در این زمینه اقدامات لازم در حال انجام است.

وی از برگزاری کنگره شهدای خبر داد و گفت: به زودی برای برگزاری کنگره شهدا برنامه ریزی می‌شود و در ایام الله دهه فجر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

برگزاری کنگره شهدا در فهرج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار