نمایشگاه معنوی ـ. اجتماعی یادداشتی برای فردا با موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در محل سالن ورزشی ۲۲ بهمن شهرستان کوهبنان گشایش یافت.

روح الله اسدی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: نمایشگاه معنوی ـ اجتماعی یادداشتی برای فردا به همت سمن یادداشتی برای فردا و با مشارکت تعدادی از ادارات و نهادهای شهرستان کوهبنان برپا شده است.

وی با اعلام اینکه این نمایشگاه در مساحت 400 متر مربع در دو بخش معنوی و آسیب های فراروی جوانان طراحی شده، افزود: در بخش معنوی آن، سیر تاریخی عصر جاهلیت تا ظهور امام زمان (عج) و شهدای گرانقدر و در بخش آسیب های فراروی جوانان در قالب ۱۱ غرفه ی مختلف از جمله: حجاب، فضای مجازی، اعتیاد، ماهواره، طلاق و... اجرا شده است.

اسدی زمان بازدید از این نمایشگاه را هر روز از ساعت 16 تا 20 عنوان و تصریح کرد: این نمایشگاه به مدت سه هفته برای بازدید عموم مردم، به ویژه جوانان دایر است.

وی خواستار همکاری بیشتر سازمان ها و نهادها با موسسه یادداشتی برای فردا شد و ابراز امیدواری کرد: به همت اعضای سمن جوانان تاسیس شده در کوهبنان، برنامه های متنوعی در این شهرستان طراحی و ایجاد شود.

انتهای پیام/ب

نمایشگاه یادداشتی برای فردا در کوهبنان دایر شد

 

برچسب ها: جوانان ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار