جشنواره و نمایشگاه اوقات فراغت 27 تا 31 مرداد جاری به منظور غنی سازی اوقات فراغت، در کرمان برگزار می شود.

برگزاری جشنواره و نمایشگاه اوقات فراغت در کرمانروح الله اسدی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: دومین جشنواره و نمایشگاه تخصصی آموزشی کودکان و نوجوانان به همت خانه کارآفرینان نسل نو از سمن های جوانان استان در محل سالن نمایشگاه فنی حرفه ای برگزار می شود.

وی افزود: در این نمایشگاه مؤسسات دولتی و غیر دولتی برنامه ها و توانمندی های خود به منظور غنی سازی اوقات فراغت را عرضه می کنند.

اسدی هدف از برپایی این نمایشگاه را گسترش کمی و کیفی برنامه های ویژه اوقات فراغت،  استفاده حداکثری از ظرفیت ها و امکانات دستگاه های دولتی و مؤسسات خصوصی، ایجاد نشاط آفرینی در جامعه و تقویت نقش خانواده ها در اوقات فراغت خانواده عنوان کرد.

وی تصریح کرد: در این جشنواره از دستگاه های برتر در حوزه اوقات فراغت تجلیل می شود و هر شب برنامه های شاد و جشن نیز دایر است.

اسدی، افتتاحیه ی این جشنواره و نمایشگاه را ساعت 17 عصر امروز عنوان کرد و یادآور شد: این جشنواره و نمایشگاه از ساعت 17 تا 23 برای بازدید عموم دایر است.

وی، برگزاری ۴۵ ورکشاپ، مسابقات خلاقانه، برگزاری روزانه یک بار رویدادهای ورزشی به صورت همگانی، آشنایی در حوزه فراغت با مجموعه های مرتبط با اوقات فراغت و هرشب جشن با گروه موسیقی و نورافشانی را از برنامه های جانبی این جشنواره و نمایشگاه عنوان کرد.

انتهای پیام/ب

دومین جشنواره و نمایشگاه تخصصی آموزشی کودکان و نوجوانان در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار