جلسه هم اندیشی شرکت‌های پخش کالا‌های اساسی در راستای تنظیم بازار و توزیع اقلام خوراکی و اساسی مانند برنج، روغن در سطح بازار با قیمت مصوب تشکیل شد.

اسکندری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: به منظور تنظیم بازار و توزیع اقلام خوراکی و اساسی در سطح بازار با قیمت مصوب،  جلسه مدیران دستگاه‌های مرتبط و اعضای ستاد تنظیم بازار استان تشکیل گردید.

وی تصریح کرد: روسای اتحادیه‌های مرتبط و تشکل‌های صنفی و صاحبان شرکت‌های پخش سطح استان در راستای تنویر افکار عمومی و جلو گیری از افزایش قیمت کالا‌های اساسی مصاحبه و اطلاع رسانی را در برنامه‌های خود قرار داده و به صورت مستمر با صدا و سیمای مرکز استان و روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی ارتباط داشته باشند.

وی در پایان گفت: هموطنان گرامی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران فروشی، کم فروشی و تقلب، عدم درج قیمت،  را بصورت حضوری یا تلفنی از طریق شماره تلفن ۱۲۴ نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت از ساعت ۷.۳۰ صبح الی ۲۰ عصر با کارشناسان در میان بگذارند. مطمئن باشند بدون هیچ اغماض و مسامحه‌ای برخورد قانونی صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام / س خ

جلسه هم اندیشی پخش کالا‌های اساسی در آذربایجان غربی

 

برچسب ها: اتاق بازرگانی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.