رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی از موجودی کافی کالا‌های اساسی برنج و روغن در انبارشرکت‌های پخش و توزیع ۸۱۷ تن روغن نباتی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای خبر داد.

جعفر صادق اسکندری؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، توزیع ۸۱۷ تن روغن نباتی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای آذربایجان غربیدر گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: کالا‌های اساسی از جمله برنج و روغن در انبارشرکت‌های پخش جهت توزیع در فروشگاه‌های زنجیره‌ای به اندازه کافی موجود است و مردم نگران کمبود نباشند.

وی همچنین اظهارداشت: کالا‌های مزبور با هدف تنظیم بازار از طریق شبکه‌های توزیع و فروشگاه‌های زنجیره‌ای وشرکت‌های تعاونی مصرف کارمندان و کارگران در ارومیه توزیع خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: با توجه به ذخایر مناسب کالا‌های اساسی همچون گندم، برنج، شکر و روغن بابت توزیع و تنظیم بازار این کالا‌ها هیچگونه مشکلی وجود ندارد.

وی با توجه به وجود کالا‌های اساسی در انبار‌های موجود استان به مقدار لازم از تمامی مردم سطح استان تقاضا کرد، در جو روانی کمبود و گرانی قرار نگیرند و از احتکار خانگی مایحتاج ضروری و کالا‌های اساسی خودداری نمایند و به اندازه مصرف خانوار خرید خود را انجام دهند.

ایشان در پایان گفت:مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و احتکار به صورت شبانه روزی با شماره تلفن ۱۲۴ نظارت و بازرسی سازمان و ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های تابعه تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/ن

توزیع کالای اساسی در فروشگاه های آذربایجان غربی

برچسب ها: اتاق بازرگانی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.