معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی گفت: در راستای توسعه حوزه تولید فرش دستباف آذربایجان غربی خوشه فرش دستباف راه اندازی شد.

دهقان ؛معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: باتوجه به توانمندی استان درتولید فرش دستباف راه اندازی خوشه فرش می‌تواند راه را برای توسعه هرچه بهتر حوزه فرش فراهم نماید.

دهقان تصریح کرد: با توجه به تفاهم نامه مابین مرکز ملی فرش ایران و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و صنایع کوچک آذربایجان غربی وتبیین قابلیت‌های همکاری مشترک و آمادگی شرکت شهرک‌های صنعتی و صنایع کوچک استان برای اجرای آن در آینده نزدیک شاهد تحول بنیادی در تولید و کمک به صادرات فرش دستباف خواهیم بود.

 نماینده فعالان صنعت فرش دستباف نیز در این باره گفت: جهت تحقق اهداف بلند مدت، ضرورت دارد تسهیلات کم بهره برای تولید کنندگان فرش دستباف فراهم شود و در زمینه صادرات نیز اقدامات موثری می‌تواند انجام پذیرد.

وی در آخر اضافه کرد: با توجه به ضرورت احداث نمایشگاه دائمی فرش دستباف در استان، سازمان صنعت، معدن وتجارت و شرکت شهرک‌های صنعتی و صنایع کوچک استان ضمن هم افزایی، زمینه ایجاد نمایشگاه مذکور درشهرستان اورمیه را فراهم  نمایند.

انتهای پیام / س خ

راه اندازی خوشه فرش دستباف در آذربایجان غربی

 

برچسب ها: اتاق بازرگانی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.