اعضای تیم فوتبال فولاد خوزستان برای دیدار مقابل پدیده خراسان در جام حذفی پنجشنبه صبح راهی مشهد خواهند شد.

فولادی ها پنجشنبه به مشهد می روند/جریمه ای برای رفیعی در کار نیستبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم فولاد خوزستان برای برگزاری دیدار مقابل تیم پدیده خراسان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور صبح پنجشنبه از اهواز به سمت مشهد پرواز می کنند. بازیکنان این تیم روز گذشته استراحت کردند و از امروز تمریناتشان را برای این دیدار از سر می گیرند همچنین بازیکنان این تیم یک جلسه تمرینی را در مشهد خواهند داشت.

جریمه ای برای رفیعی در کار نیست

در برخی از خبرها آمده بود که مسئولان تیم فولاد خوزستان به دلیل اینکه چند وقت قبل رفیعی در تمرینات فولاد خوزستان حاضر نشده بود قصد دارند او را با جریمه مالی مواجه کنند، مدیر رسانه ای فولاد خوزستان در این زمینه گفت: جریمه ای برای رفیعی در کار نیست و در چند جلسه دوستانه بین او و مدیرعامل باشگاه تمامی مشکلات بر طرف شده است.

وضعیت مصدومان فولاد امروز مشخص خواهد شد

جلسه ای امروز بین کادر پزشکی و ایلی استان سرمربی این تیم برگزار می شود و درباره تمامی مصدومان بحث و تصمیم گیری خواهد شد. عبدالله کرمی مدافع فولاد خوزستان قطعا به این دیدار نخواهد رسید و درصد رسیدن پیمان شیرزادی و سروش رفیعی برای بازی در این دیدار بسیار کم است.

تیم های پدیده خراسان و فولاد خوزستان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، جمعه 13 مهرماه در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف هم خواهند رفت.


بیشتر بخوانید: داوران مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال مشخص شدند

استان: فقط بازیکنانی می‌توانند در فولاد بمانند که دنبال کار و تلاش باشند

فولادخوزستان یک - ماشین‌سازی تبریز یک/۳ امتیاز در اهواز تقسیم شد


انتهای پیام/

آخرین خبرها از باشگاه فولاد خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار