رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به پوشش تمامی متقاضیان خوابگاه گفت:ممکن است در امکانات دانشگاه با ایده آل‌ها فاصله داشته باشیم، اما تمام تلاش ما این است که بهترین‌ها را برای دانشجویان فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اصغر مکارم رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه گفت: دانشگاه مدرسه انسان سازی است با همین شور و نشاط که دوران دانشجویی را آغاز می‌کنید در مسیر آموختن علم گام بردارید و برای جامعه و خانواده خود افتخار آفرین باشید.

وی با بیان اینکه فرصت دانشجویی و جوانی بهترین دوران عمر انسان است که باید قدر آن را دانست، گفت: باید همراه با تولید علم که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، تربیت معنوی و تهذیب نفس هم قرار داشته باشد تا پیشرفت همه جانبه را شاهد باشیم.

مکارم با اشاه به پوشش صددرصدی متقاضیان خوابگاه در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به عنوان یک اقدام قابل توجه افزود: ممکن است در امکانات دانشگاه با ایده ال‌ها فاصله داشته باشیم، اما تمام تلاش ما این است که بهترین‌ها برای دانشجویان فراهم باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت تصریح کرد: با توجه اینکه این دانشگاه در ۱۳ رشته پذیرش دانشجو دارد و یکی از بهترین دوره‌های زندگی هر فرد دوران تحصیل و دانشجویی است باید از این فضایی که با تلاش جامعه و خانواده برای شما فراهم شده است در راستای تولید علم و دانش و خدمت به هم نوعان استفاده کنید تا روزی از کم کاری خود پشیمان نباشید.

وی اظهار کرد: ابرقدرت‌های استکباری جهان مخالف استقلال طلبی ما هستند، جوانان ما جان خود را در راه اسلام و میهن فدا کردند تا این نظام حفظ شود و امروز دشمن به دنبال است تا از داخل به اتحاد ما ضربه بزند، اما مردم ما به ویژه جوانان همانطور که در دوران دفاع مقدس شگفتی ساز شدند امروز هم در جنگ اقتصادی مقابل دشمن ایستادگی می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با بیان اینکه امروز کسانی که در داخل به اقتصاد کشور ضربه می‌زنند خائن به ملت هستند، تصریح کرد: شما باید با هوشیاری از انقلاب صیانت کنید در غیر اینصورت جامعه از این کم کاری متضرر می‌شود. تقارن هفته دفاع مقدس و ایام محرم فرصت گران‌بهایی است که پیوند بین قیام عاشورا و دفاع مقدس را بیشتر می‌کند. یاد و خاطره شهدا از صدر اسلام تا کنون بخصوص شهدای حادثه تروریستی اهواز را گرامی می‌داریم.

نعمت اله شفیعی معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در این مراسم ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی به دانشجویان و اعضای هیئت علمی گفت: امیدواریم بتوانیم در این مدت میزبان خوبی برای شما باشیم و بستر مناسبی جهت فراگیری علم و دانش برای شما دانشجویان را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه دوران دانشجویی بهترین دوران زندگی است سعی کنید بهترین استفاده را داشته باشید. مدیریت زمان داشته باشید، افزود: وظیفه اصلی شما تحصیل و آموختن است در کنار درس به کار‌های فرهنگی پژوهشی ورزشی هم توجه داشته باشید چرا که آینده سازان کشور هستید.

معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: در دانشگاه هشت انجمن علمی،۱۱کانون فرهنگی، دو تشکل دانشجویی، بسیج و انجمن اسلامی فعال می‌باشد و هر دانشجو با توجه به علاقه و توانمندی خود میتوانند در این واحد‌ها فعالیت داشته باشد.

در این آیین از دانشجویان حائز رتبه کشوری در رشته‌های علمی، فرهنگی و ورزشی توسط  مکارم رئیس دانشگاه و معاونان تقدیر شد.
انتهای پیام/ی

نقدیر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار