میداوودی، مهاجم با تجربه و کاپیتان تیم نفت مسجد سلیمان طبق اعلام مرزبان مقابل استقلال بازی خواهد کرد.

کاپیتان میداوودی به استقلال رسیدبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، میلاد میداوودی مهاجم باتجربه تیم نفت مسجد سلیمان از ابتدای این فصل با مصدومیتی کهنه از ناحیه مچ پا دست و پنجه نرم می کرد و نمی توانست به طور ثابت و  مداوم در ترکیب تیمش حضور داشته باشد. او با اینکه یکی از بازیکنان کلیدی این تیم برای این فصل به حساب می آمد و کاپیتان این تیم نیز بود اما در طول 8 هفته ای که از لیگ گذشته نتوانست بازی های زیادی انجام دهد.

بعد از مراجعه به پزشکان متخصص قرار شد که مچ پای میداوودی تحت عمل جراحی قرار بگیرد و استخوان اضافی که باعث درد پای او می شود خارج شود. این عمل جراحی انجام شد و میداوودی بعد از 2 هفته استراحت در تمرین های تیمش حضور یافت.

تیم نفت مسجد سلیمان در تاریخ های 10 مهر و 14 مهر 2 بازی با تیم استقلال تهران برگزار خواهد کرد. بازی اول این 2 تیم در چارچوب رقابت های جام حذفی خواهد بود و مسابقه دوم بازی عقب افتاده از هفته ششم رقابت های لیگ برتر است.

بنا بر اعلام علیرضا مرزبان سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان میلاد میداوودی، کاپیتان این تیم در تمرینات قبل از دیدار با استقلال شرایط خوبی داشته و در بازی اول این 2 تیم در زمین حضور خواهد داشت.

تیم نفت مسجد سلیمان در طول این فصل درگیر حواشی و تغییرات در کادر فنی و مدیریتی خود بوده و در جدول رده بندی لیگ هجدهم با 7 بازی و 3 امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد. مسجد سلیمانی ها در این 7 بازی لیگ تنها موفق به زدن یک گل شده اند و گل نزدن یکی از چالش های این تیم بوده. حال باید دید باحضور مهاجم گلزن و باتجربه ای به نام میلاد میداوودی آیا مسجد سلیمانی ها می توانند دربرابر استقلالی که یکی از بهترین خطوط دفاعی امسال را داشته موفق به گلزنی شوند.


بیشتر بخوانید:

نفت مسجد سلیمان - استقلال تهران/ آغاز راه مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی مقابل اولین‌ها

سرپرست جدید باشگاه نفت مسجد سلیمان انتخاب شد

مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان: مشکلات ما با قانون وزارت نفت گره خورده است


انتهای پیام/

میداوودی مقابل استقلال بازی می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار