تیم فوتبال استقلال تهران در اولین دیدار خود در جام حذفی باید به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان برود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال استقلال تهران در اولین دیدار خود در جام حذفی باید به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان برود.

استقلال تهران

دیدار این 2 تیم در شهر اهواز و در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برگزار می شود و آبی پوشان برای برگزاری این دیدار امروز دوشنبه راهی شهر اهواز می شوند.

استقلالی ها که در رقابت هی جام حذفی سال گذشته موفق شدند به مقام قهرمانی برسند در همین راستا به دنبال این هستند تا در اولین دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان در بازی های جام حذفی گام مثبتی بردارند و به برد دست پیدا کنند .

نفت مسجد سلیمان - استقلال تهران/ آغاز راه مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی مقابل اولین‌ها

شاگردان شفر که پیش از این از دور رقابت های لیگ قهرمانان حذف شدند و در دیدار های لیگ برتر نیز نتوانستند نتایج قابل قبولی را رقم بزنند درصدد پیروزی مقابل تیم نفت مسجد سلیمان هستند .

بازیکنان تیم فوتبال استقلال در دیدار های لیگ برتر موفق شدند رده یازدهم را از آن خود کنند و با 5 گل زده وضعیت بهتری نسبت به حریف خود در دیدار جام حذفی داشته باشند.

شاگردان شفر از روز شنبه در 2 نوبت تمرینات خود را برای رویارویی مقبل نفت مسجد سلیمان از سر گرفتند تا در دیدار با تیم اهوازی فاتح میدان باشند.

محسن کریمی ،داریوش شجاعیان ،مرتضی آقاخان و تیموری همچنان به دلیل مصدومیت نمی توانند استقلالی ها را همراهی کنند.

نفت مسجد سلیمان

در طرف مقابل بازیکنان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان وضعیت قابل قبولی در رقابت های لیگ برتر ندارند و این تیم با یک گل زده توانسته رده پانزدهم جدول را به خود اختصاص دهد .

مشکلات مالی و تغییرات مدیریتی باعث شده تا تیم نفت مسجد سلیمان بارها دچار چالش شود و در حال حاضر هم این تیم پس از کنار رفتن ویسی، علیرضا مرزبان را به عنوان سرمربی انتخاب کرده است و در نهایت باید دید این مربی می تواند در بازی مقابل تیم شفر نتیجه بگیرد یا خیر .

نفت مسجد سلیمان - استقلال تهران/ آغاز راه مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی مقابل اولین‌ها

بازیکنان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان هم با پیگیری تمرینات خود زیر نظر مرزبان به دنبال این هستند تا در بازی روز سه شنبه 10 مهر ماه بتوانند مقابل شاگردان شفر به برد برسند و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنند .

با توجه به برگزاری دیدار تیم های استقلال و نفت مسجد سلیمان در تاریخ 10 مهر ماه هر تیمی که برنده میدان باشد می تواند به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند تا در برابر حریف جدید قرار بگیرد .


بیشتر بخوانید:

ماجرای جلسات اعضای کمیته فنی استقلال با شفر چیست؟

نشست مدیران استقلال و بررسی نتایج تیم/ آغاز دور جدید تمرینات آبی پوشان

شفر به دیدار مدیران استقلال رفت


انتهای پیام/

تقابل شاگردان شفر و نفت مسجد  سلیمان در جام حذفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
MIS
۰۹:۵۲ ۰۹ مهر ۱۳۹۷
ورزشگاه شهید محمدی در مسجدسلیمان ن اهواز :|
آخرین اخبار